Publicerat Juli 2, 201016 yr Hej, Var kan jag köpa blod för att lägga blodspår med när jag tränar jyckarna? Har frågat på ICA och då fick jag väldigt konstiga blickar Tack på förhand!
Publicerat Juli 2, 201016 yr Hej,Var kan jag köpa blod för att lägga blodspår med när jag tränar jyckarna? Har frågat på ICA och då fick jag väldigt konstiga blickar Tack på förhand! Jag har köpt på ICA hemma och det är inga problem. Säg bara att du ska ha det till blodkorv eller nåt.
Publicerat Juli 2, 201016 yr Som sagt vilken livsmedelsbutik som helst ska kunna ta hem blod. Bara o beställa.. Gott med blodkorv som sagt..
Publicerat Juli 2, 201016 yr Författare Har faktiskt varit på två olika ICA butiker och frågat, men jag får gå tillbaks och fråga helt enkelt
Publicerat Juli 2, 201016 yr du kan köpa blodpulver o blanda med vatten. det har man till att vattna i trädgårdar för att hålla bort rådjur, det funkar bra det med.
Publicerat Juli 2, 201016 yr närmaste slakteriet??? from min jobbet hämtar hund ägare 100 tals liter blod/sommar..
Publicerat Juli 2, 201016 yr citygross, iallafall i växjö, dom har en frys med "exotiskare"kött brukar finnas där.
Publicerat Juli 2, 201016 yr Hej,Var kan jag köpa blod för att lägga blodspår med när jag tränar jyckarna? Har frågat på ICA och då fick jag väldigt konstiga blickar Tack på förhand! Grisblod brukar finnas att köpa. Jag kan egentligen ingenting om spårning, men det bör väl gå att använda till spårträning?
Publicerat Juli 3, 201016 yr Köp nötblod från vilken affär som helst, till och med Konsum i Lillhärdal har det så.......
Publicerat Juli 5, 201016 yr Hej,Var kan jag köpa blod för att lägga blodspår med när jag tränar jyckarna? Har frågat på ICA och då fick jag väldigt konstiga blickar Tack på förhand! Du kan ju fråga efter blod till blodpalt. Palt är ju Pitebornas nationalrätt och sedan finns det ju en variant med blod i också.