Publicerat Juli 4, 201015 yr I början på veckan tog jag de hemska beslutet att låta min kamrat kompis o bästa vän, Zingo, jaga vidare på andra sidan. Hans Epeleptiska anfall tog enormt hårt på honom o se lidandet blev för mkt. Han blev 5 år men hålet efter honom är enormt. Dock känns beslutet idag helt rätt o en stor sten av medlidande har fallit från bröstet.
Publicerat Juli 4, 201015 yr Usch, tvi och fy vad tråkigt... Här är anledningen till varför jag inte hade hund på 20 år.
Publicerat Juli 4, 201015 yr Beklagar ! Måste vara tungt att ta bort en fågelhund vid den åldern, då de ofta är som bäst. Men säkert ett klokt beslut.
Publicerat Juli 4, 201015 yr Fy fan. Beklagar verkligen. Inte för att det är någon tröst men den där platsen och under det där korset skulle jag oxå vilja ligga när min tid är ute.
Publicerat Juli 4, 201015 yr Usch! Det är så tungt att behöva genomlida dessa beslut... beklagar med djup sorg din förlust!
Publicerat Juli 4, 201015 yr Beklagar!!! Vilken vacker viloplats ni ordnat, är den på jaktmarken? mvh Hans