Publicerat Juli 5, 201015 yr Hittat en sida som säljer ram-line kolvar är dessa nå bra? någon som köpt eller har en sån på sin bössa.
Publicerat Juli 5, 201015 yr Jag gillar då rakt inte dom... Både känns och ser billiga ut, har även för mig att dom mjuknar lite i varma solen. Är det en fin bössa så tycker jag gott att du kostar på dig en tusing extra, hogue tex. gör riktigt bra kolvar i en låg prisklass, köp dock isof den med aluminiumchassi, modellen med endast pelare känns som en billig gummidildo i förstocken. Mvh. Robban
Publicerat Juli 5, 201015 yr känns som en billig gummidildo. Sådana hade du koll på ser jag.. :lol: Nåja, Ram-Line är nog inget alternativ om man vill ha nått stabilt, de få jag känt på ingav inget förtroende.
Publicerat Juli 5, 201015 yr Ramline är gamla returburkar med GB-glace i ny form. Det säger väl allt om hur de är, för dem av er som prövat att köra en i diskmaskinen vill säga. /Christian
Publicerat Juli 5, 201015 yr Författare Okey låter inte så vidare bra tror du man kna styva till dem med epoxi jobbar med sånt så ja har några liter till övrs! vilka säljer hogue då om ja får fråga? Jag gillar då rakt inte dom...Både känns och ser billiga ut, har även för mig att dom mjuknar lite i varma solen. Är det en fin bössa så tycker jag gott att du kostar på dig en tusing extra, hogue tex. gör riktigt bra kolvar i en låg prisklass, köp dock isof den med aluminiumchassi, modellen med endast pelare känns som en billig gummidildo i förstocken. Mvh. Robban
Publicerat Juli 5, 201015 yr Författare ok Sådana hade du koll på ser jag.. :lol: Nåja, Ram-Line är nog inget alternativ om man vill ha nått stabilt, de få jag känt på ingav inget förtroende.
Publicerat Juli 5, 201015 yr Författare En fråga bara varför har du kört en kolv i diskmaskinen? Hittar ingen anledning men e kanske lite för dum Ramline är gamla returburkar med GB-glace i ny form.Det säger väl allt om hur de är, för dem av er som prövat att köra en i diskmaskinen vill säga. /Christian
Publicerat Juli 5, 201015 yr En fråga bara varför har du kört en kolv i diskmaskinen? Hittar ingen anledning men e kanske lite för dum Int då, avfettning och rengörning så klart. /Christian
Publicerat Juli 5, 201015 yr Ramline är för mig helt otänkbart, jag kände på en ramlinestock i en butik för ett tag sedan och jag trodde på allvar att det var ett skämt... Sanslöst fula, högljudd, gjutskägg osv osv osv... Skulle inte ens bygga ett leksaksgevär åt någon pöjk med en sådan stock.
Publicerat Juli 5, 201015 yr Författare Haha.. jo de måste ju funka ypperligt.. Int då,avfettning och rengörning så klart. /Christian
Publicerat Juli 5, 201015 yr Författare Okey. får titta vidare efter nå skojj vet inte om de e bärt att försöka gjuta en själv tror inte de kommer funka heller. Ramline är för mig helt otänkbart, jag kände på en ramlinestock i en butik för ett tag sedan och jag trodde på allvar att det var ett skämt... Sanslöst fula, högljudd, gjutskägg osv osv osv...Skulle inte ens bygga ett leksaksgevär åt någon pöjk med en sådan stock.
Publicerat Juli 5, 201015 yr Ingen ramline-kolv om jag får be.. Vilken annan kolv som helst är oerhört mycket bättre.
Publicerat Juli 6, 201015 yr Författare Har kommit underfund me de tror inte ja har hårt några rata nått så rakt av. haha får bli en hogue istället. Ingen ramline-kolv om jag får be.. Vilken annan kolv som helst är oerhört mycket bättre.
Publicerat Juli 6, 201015 yr Har kommit underfund me de tror inte ja har hårt några rata nått så rakt av. haha får bli en hogue istället. haha, nä det är sällan man ser att vi alla är så rörande överens om någon som detta =)
Publicerat Juli 6, 201015 yr Författare Nää riktigt bra dessutom vet ju att de bara e bajs om alla hatar dom.. kanske ska köpa en till frugan dock så kan man jaga mer haha, nä det är sällan man ser att vi alla är så rörande överens om någon som detta =)
Publicerat Juli 6, 201015 yr Då är det dags för mig att svära i kyrkan Köpte mig en Ram-Line kolv för en 4-5 år sedan när jag pluggade. Orginal fungerar den säkert inget vidare, men med lite arbete på den gör den jobbet. Den ihåliga kolven fylldes med rengörningssvampar för att dämpa det ihåliga ljudet. Hela mekanismen plastbäddades och armerades med kraftig ståltråd. Eftersom kolven passade lite dåligt har den omformats med plastic pudding. Den har också fått Pachmayer grepplattor påklistrade. Snygg är den definitivt inte, men den fungerar. Idag skulle jag ha lagt pengarna på något med bättre kvalitet utan att tveka.