Publicerat Juli 5, 201015 yr Ja vem är man egentligen Lars (lasse ) Grönlund / grönlundsverige . Uppväxt med den äldre generationen som lärt mig ett och annat inom jakt och naturliv Nu på senare år jagar jag mest älg och gör allt för att våra vita älghundar skall fungera så bra som möjligt i skogen. Anser mig inte var någon expert som så många andra och försöker att haka på klubben för inbördes beundran som tyvärr finns på allt för många ställen helst när det gäller Jakt.. Fiske är också en av de intressen som ligger mig varmt om hjärtat Och upplysningsvis JAG är både ordblind och felstavare av rang så ni som är svenskalärare skippa rättstavningsprocessen... Man lär så länge man lever och alltid kan man lära sig något nytt är ett moto man borde leva efter....
Publicerat Juli 5, 201015 yr Hej och välkommen! Lägg gärna ut lite bilder på dina jyckar alltid uppskattat med bilder på hundarna man har
Publicerat Juli 5, 201015 yr Författare Tackar någon ville se hundarna här har ni Birk på skottträning med lillhusse Annars kan ni gå in på bloggen min http://jaktnaturochmycketsvammel.blogspot.com Där finns det mera bilder både på hundar och annat
Publicerat Juli 5, 201015 yr Tackar någon ville se hundarnahär har ni Birk på skottträning med lillhusse VAR? Genomskinlig?
Publicerat Juli 5, 201015 yr Tackar någon ville se hundarnahär har ni Birk på skottträning med lillhusse Snygg hund!
Publicerat Juli 11, 201015 yr Välkommen in! Här finns allt man kan önska sig när det gäller värme, skratt och framförallt kunskap och viljan att dela med sig.