Publicerat Juli 5, 201016 yr Jag blir såååå förbannad när saker och ting inte fungerar!!! Halsbandet till min astro reagerar ingenting när jag försöker ladda det... H-E vad sånt irreterar mig, det torde finnas en gammal tråd ang detta problem (inte min dåliga anger management utan halsbandet ) finns det någon som kan dirigera mig dit?
Publicerat Juli 5, 201016 yr Jag blir såååå förbannad när saker och ting inte fungerar!!!Halsbandet till min astro reagerar ingenting när jag försöker ladda det... H-E vad sånt irreterar mig, det torde finnas en gammal tråd ang detta problem (inte min dåliga anger management utan halsbandet ) finns det någon som kan dirigera mig dit? Vet inte vilket halsband du har men min Dc20 är väldigt känslig för skit på stiften, minsta lilla skit gör att kontakten inte kommer in ordentligt
Publicerat Juli 5, 201016 yr Vet inte vilket halsband du har men min Dc20 är väldigt känslig för skit på stiften, minsta lilla skit gör att kontakten inte kommer in ordentligt Brukar va likadant på DC30. Gäller att ha spåren rena så kontakten bottnar.
Publicerat Juli 5, 201016 yr För er som har problem med att det fastnar skit i laddkontakten på DC-20, DC-30 så kan jag rekomendera detta skyddet som finns att köpa från www.elhalsband.com
Publicerat Juli 14, 201016 yr Det ska visst komma ett nytt halsband som heter DC-40 och är gjort för att hålla skiten ut http://www.outdoorexperten.se/p-15128-garm...0-halsband.aspx
Publicerat Juli 14, 201016 yr Det ska visst komma ett nytt halsband som heter DC-40 och är gjort för att hålla skiten uthttp://www.outdoorexperten.se/p-15128-garm...0-halsband.aspx Lär nog dröja så under tiden så är det bara att se till att kontakten på DC30:an är ren . Det går att blåsa rent eller borsta rent med en tandborste eller liknande, kontakten tål fukt/väta. //Lasse D
Publicerat Juli 14, 201016 yr De nya halsbanden skall gå att beställa nu, DC-40 kostar 2795:- tror jag, tillsammans med en uppgradering av handenheten så kan man ha koll på upp till 20 hundar samt att man kan pin kod skydda sitt halsband så att inte vem som helst kan söka upp det. Sedan skall även själva gps mottagaren flyttats och byggt in i själva enheten med batteri och antenn. samt levereras det med ett orange biotan halsband. //Kronis