Publicerat Juli 5, 201015 yr Två Bg-hunters och en taperad ( taperade med svart cvm). Stålet är AEB-L och finishen blästrad. Bg huntrarna har skaft i orange G10. Seved
Publicerat Juli 5, 201015 yr Två Bg-hunters och en taperad ( taperade med svart cvm). Stålet är AEB-L och finishen blästrad. Bg huntrarna har skaft i orange G10. Seved Nice ser ut som ett par riktiga slitvargar. //
Publicerat Juli 5, 201015 yr Författare Tack ska ni ha. Japp dom är gjorda att tåla det mesta. Glömnde skriva att dom oranga är convexslipade. Seved
Publicerat Juli 5, 201015 yr Författare Sweet!!! Slipar du fram bladen själv från råämne? Dom här får jag laserskurna. Men ibland gör jag det. Seved
Publicerat Juli 6, 201015 yr Författare Häftiga Seved. Garanterat starka användare. Tackar Kul att du gillar dom. Vad ska jag göra för slida till den svarte. Lader eller kydex. Seved
Publicerat Juli 8, 201015 yr Tackar Kul att du gillar dom. Vad ska jag göra för slida till den svarte. Lader eller kydex.Seved Heh heh... Du vet Seved, frågar du mig så är det läder alla gånger.
Publicerat Juli 9, 201015 yr Författare Heh heh... Du vet Seved, frågar du mig så är det läder alla gånger. Ha ha tänkte nästan det. Seved
Publicerat Juli 20, 201015 yr Författare Nu är dom färdiga iaf dom oranga. Dom är gjorda i 3,5 mm AEB-L rostfritt stål. Skaft i orange G10 och finishen är blästrad. Lägnd:210 mm Bredd: 28 mm Om nån vill köpa en så går det bra.
Publicerat Augusti 4, 201015 yr Det har ju gått ett antal dagar men provar att svara ändå... Riktigt trevliga. Finns någon kvar är jag intresserad. Konvexslipningen är en fördel när det blir tuffa tag men jag gillade verkligen taperingen på den svarta. Äntligen kydex istället för läder! Är clipet på slidan vändbart? Är nämligen vänstervriden när det gäller knivar och letar med ljus och lykta efter vänsterslidor. mvh Danne
Publicerat Augusti 4, 201015 yr Författare Jodå den högra av dom oranga är kvar. Den med falsk egg och den svarta taperade oxå . Men den har jag inte gjort nån slida till en. Slidan till den oranga är vändbar. Seved
Publicerat Augusti 4, 201015 yr Den svarta med kydexslida i vänsterutförande skulle sitta som smäck. Och du har ju en del mysigt på hemsidan också... Kan maila dig... //mvh Danne
Publicerat Augusti 4, 201015 yr Författare Den svarta med kydexslida i vänsterutförande skulle sitta som smäck.Och du har ju en del mysigt på hemsidan också... Kan maila dig... //mvh Danne Japp det går bra. Jag kan fixa en vänsterslida till den i helgen. Tackar . Jo en å annan kniv finns det allt. Ja va bra, maila mej så kan vi bestämma närmare. Seved