Publicerat Juli 5, 201016 yr Behöver hjälp av er. En polare har en husqvarna studsare med ett kikarsikte som är märkt med Folke Gunsight Vancouver Canada. Är det någon som har mer info om detta kikarsikte? kan det vara Folke Dahlberg som menas? Vi har noll koll!
Publicerat Juli 5, 201016 yr Behöver hjälp av er. En polare har en husqvarna studsare med ett kikarsikte som är märkt med Folke Gunsight Vancouver Canada.Är det någon som har mer info om detta kikarsikte? kan det vara Folke Dahlberg som menas? Vi har noll koll! Min gissning, utan att vara expert på ämnet, är att det är ett Folke Dahlberg som menas. Dock gjorde Folke aldrig några sikten utan enbart de justerbara fästena. Har för mig att själva siktena var Bushnell, modell Scope-chief 4X. Ser det ut så här?
Publicerat Juli 5, 201016 yr Författare Min gissning, utan att vara expert på ämnet, är att det är ett Folke Dahlberg som menas.Dock gjorde Folke aldrig några sikten utan enbart de justerbara fästena. Har för mig att själva siktena var Bushnell, modell Scope-chief 4X. Ser det ut så här? Har ett lite halvdåligt foto!
Publicerat Juli 5, 201016 yr Har ett lite halvdåligt foto! Om det är bössan med siktet de menar är det en Folke-bössa!
Publicerat Juli 5, 201016 yr Författare Om det är bössan med siktet de menar är det en Folke-bössa! Bössan är en husqvarna!
Publicerat Juli 7, 201016 yr Bössan är en husqvarna! Bilden ser exakt ut som en Folke-bössa... Folke byggde på qvarnor
Publicerat November 18, 201015 yr Har ett lite halvdåligt foto! Fixa en bild på främre delen av stocken också så ska du få ett klockrent svar.