Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

En kniv

Featured Replies

Publicerat

Tänkte jag visar upp en kniv jag har haft liggandes ett halv år. Skulle igentligen till england men får inte tag i kunden så den har bara blivit sovandes i lådan. Har inte brytt mig göra någon slida då jag tänkt att nästa köpare kanske vill ha en väsnter slida eller så. Villket som så gjorde jag skaftet av dessert iron wood och mässing. Bladet är kolstål ca 9 cm långt.Hela kniven är lite finsk puukko stil. Är det någon som har intresse är det bara pma. Släpper den för 1500 kronor med slida eller 1400 kronor prutat o klart.Bara dessert ironwood biten gick på 520 kronor att in handla.. Semestern är här alldeles strax här så då ska det bli mer knivar. Börjar bli lite rast lös då jag fortfarande har ett par slidor som också måste göras.

mvh Kimmo Lilja

tv-23.jpg

tre-18.jpg

fyra-18.jpg

Publicerat

En riktig fining Kimmo. Desert ironwood är ju alltid fint.

Seved

Publicerat

Snygg kniv :D

Publicerat

Snyggt Kimmo! ;) Man blir sotis på din knivtillverkning och skönheten i varje kniv och dess skaft m. slida. :D

Publicerat
  • Författare

Tackar.

Isjonsson. Din kniv blir färdig senast till semstern.

Publicerat

Mycket vackert som vanligt! Jag har en soft spot för desert ironwood :D

Publicerat
  • Författare

Tackar Kristin. Dessert är riktigt snyggt men uj uj uj vad det är hård att jobba i och luktar illa när man borrar i det. .

Jag ska göra en liten fuling. 1200 kronor inklusive slida är priset för den som tar den .

mvh Kimmo Lilja

Publicerat
Tackar Kristin. Dessert är riktigt snyggt men uj uj uj vad det är hård jobbar och liktar illa när man borrar i det. .

Jag ska göra en liten fuling. 1200 kronor inklusive slida är priset för den som tar den .

mvh Kimmo Lilja

Du har PM kimmo!

Publicerat
  • Författare

Det har du också :)

Publicerat
  • Författare

Fortfarande kvar.

Publicerat
  • Författare

1200 kronor prutat o klart B)

Publicerat
Tackar.

Isjonsson. Din kniv blir färdig senast till semstern.

Varsågod! B)

Det låter bra det kimmo! B)

Publicerat
  • Författare

Kniven är nu såld gubbar. Gick långt bort....

Publicerat
Kniven är nu såld gubbar. Gick långt bort....

Kimmo, jag hade enorm beslutsångest. Stendiggar skaftet, men mönstret på bladet fick mig att tveka.

Tack för bilderna!

/m

Publicerat
  • Författare

Hej.

Smaken är som baken... Inga problem. En del tycker det är vackert andra inte, så enkelt är det.

mvh Kimmo

Publicerat

Får hålla med Ironwood är urläckert! Sen att den som skapar dessa mästerverk har magiska fingrar gör inte det hela sämre. :) Urläcker, som vanligt, Kimmo! :huh:

Publicerat
  • Författare
Får hålla med Ironwood är urläckert! Sen att den som skapar dessa mästerverk har magiska fingrar gör inte det hela sämre. <_< Urläcker, som vanligt, Kimmo! :rolleyes:

Tackar Shamani.

Jag försöker så gott jag kan ;)

I augusti har jag semester så då får frugan ge mig lite tid i snickarboa så att jag hinner med det jag ska i kniv väg. Hoppas bara att det inte blir för varmt. Dom här dagarna är det säkert en 30 grader i snickarboa o då är det ingen höjdare att sitta där o svettas i dammen. Hmmm,.... iochförsig kanske om man har några goda pilsner som sällskap. Njaaaee, det blir att vänta till semestern. ;):D