Publicerat Juli 7, 201016 yr http://www.paradjakt.com/index.html Ibland kommer det upp frågor om jakt i Skåne. Ovanstående länk kan då vara till hjälp.
Publicerat Juli 8, 201016 yr Författare Här är en annan annons: "HS Jakt o Landskaps Service erbjuder dagsjakter på fasan, and o rapphöns på gods i NO Skåne. Avskjutning efter önskemål. Hög kvalité och etik vid jakterna. Lunch ingår. Pris: And 200 kr/st inkl moms, Fasan o rapphöna 350 kr/st inkl moms, 0739-813844 "
Publicerat Juli 8, 201016 yr Här är en annan annons:"HS Jakt o Landskaps Service erbjuder dagsjakter på fasan, and o rapphöns på gods i NO Skåne. Avskjutning efter önskemål. Hög kvalité och etik vid jakterna. Lunch ingår. Pris: And 200 kr/st inkl moms, Fasan o rapphöna 350 kr/st inkl moms, 0739-813844 " Vilket jävla pris för en rapphöna, blir ju ett par tusen bara för att få ihopa till en middag
Publicerat Juli 8, 201016 yr Författare Vilket jävla pris för en rapphöna, blir ju ett par tusen bara för att få ihopa till en middag I o f s men man ska betänka att det krävs ganska mycket förberedelser för att få fram ett djur till avskjutning samt att det är ganska mycket kringarrangemang.
Publicerat Juli 8, 201016 yr RW- inte får man väl med sig viltet hem? Nu kan det säkert variera men inte får man med sig något vilt hem från köpeklappjakter inte så vitt jag vet. Prismässigt är det inget roligt alls, jag hade helt klart inte pangat så hårt om jag var med, vilket i sig är fel då det är jakten man har köpt. /Christian