Publicerat Juli 7, 201015 yr Hallå vänner!!! Jag har en Beretta 686 silver pigeon som saknar automatsäkring men skulle gärna vilja ha det, någon som har gjort det och kan förklara hur man går tillväga? har tidigare lämnat in en beretta till vapensmed för att få det gjort men jag skulle gärna göra det själv.
Publicerat Juli 7, 201015 yr Du måste få tag på en liten fjollig plåtbricka som du monterar vid säkringen.. Tror du kan göra det själv faktiskt, såg inte så bökigt ut. Mvh!
Publicerat Juli 7, 201015 yr Vad sjutton skall man ha detta till??? Den dagen den fjantiga plåtbrickan går sönder traskar du omkring med ett osäkrat vapen! Jobba in momentet i ryggraden så tummen går per automatik är mitt råd.
Publicerat Juli 7, 201015 yr Det är ju frågan om ett brytvapen, brutet säkert, ihoplagt farligt, Enligt min ringa mening är autosäkringar inget bra alls. /Christian
Publicerat Juli 7, 201015 yr Automatsäkring är guld värt speciellt om man vant sig vid det.. Hade en bockbössa förut som saknade funktionen och det var genutint jobbigt. Det är ingen stor sak att peta i bössan och det genererar en viss ökad säkerhet, en no issue enligt mej. Min bock saknade det men det fixade jag rätt fort. Det handlar helt om vanans makt, brytvapen ska ha det utan tvekan. Sportskyttevapen är något annat så Wizard.. forsätt du att packa i lugn och ro Mvh!