Publicerat Juli 8, 201015 yr Är den något att ha? Har fått nys om en för3000kr dyrt? /M. Fader har en sådan fast 541-s vet inte vad det är för skillnad dock. Den skjuter bra med allt jag har stoppat i den. Men den jag föredrar är eley scorpion en hv patron som går riktigt bra i den bössan. Han gav 4500 inkl ett banner 4-12 för den i mitten av 90 talet. /Stefan
Publicerat Juli 9, 201015 yr Ja det är klart?????Verkar klent med info om bössan! Trycket är helt okej på den, justerbart är det. men dock tror jag inte det går att ställa så det är släp. Den jag lekt lite med är väldigt oöm. Har haft den nedplockad för lite mindre operationer med säkringen. Har inte ändrat träffbilden något efter alla dessa isär och ihop plockningar. Jag kan rekomedera denna bössan. Det som dock kan behövas är en pipvikt för att få lite stabilitet. /Stefan
Publicerat Juli 9, 201015 yr Författare Trycket är helt okej på den, justerbart är det. men dock tror jag inte det går att ställa så det är släp. Den jag lekt lite med är väldigt oöm. Har haft den nedplockad för lite mindre operationer med säkringen. Har inte ändrat träffbilden något efter alla dessa isär och ihop plockningar. Jag kan rekomedera denna bössan. Det som dock kan behövas är en pipvikt för att få lite stabilitet. /Stefan Tack,lite fundersam bara om den är värd slanten. Känns som att det finns mycket att välja på för 3k. /M.
Publicerat Juli 9, 201015 yr Tack,lite fundersam bara om den är värd slanten.Känns som att det finns mycket att välja på för 3k. /M. Jo det är sant det. Men 3000 är det utan kikare? Isf är det nog inte så mkt som talar för den. / Stefan
Publicerat Juli 9, 201015 yr Författare Jo det är sant det. Men 3000 är det utan kikare?Isf är det nog inte så mkt som talar för den. / Stefan Följer med nån kikare typ jaktoptik så priset är utan kikare kan man säga.