Publicerat Juli 8, 201016 yr Hur mycket betalt/betala kan man för apporterings fågel? Kråka- Mås- Trut- Korp- mm Mvh
Publicerat Juli 8, 201016 yr Hur mycket betalt/betala kan man för apporterings fågel?Kråka- 20-25 Mås- Fiskmås kan man väl sälja för 20 kronor kanske, skrattmåsen fridlyst. Trut- Just nu tror jag att jag kan sälja trut för 40 kronor styck! Helt galet tryck.. Korp- Se nedan. mm Mvh Fyller i ovan ca priser men du ska veta att det skiljer sig otroligt mycket beroende på efterfrågan.. Sen är tex korpen fridlyst för de flesta så den är i princip värdelös ofta. Brukar ge bort dem när jag har folk som tar mycket annat. Mvh!
Publicerat Juli 8, 201016 yr Författare Fyller i ovan ca priser men du ska veta att det skiljer sig otroligt mycket beroende på efterfrågan.. Sen är tex korpen fridlyst för de flesta så den är i princip värdelös ofta. Brukar ge bort dem när jag har folk som tar mycket annat. Mvh! Ska väl skriva att det är skyddsjakts fågel! Men tack för svar.