Publicerat Juli 8, 201016 yr Slänger upp en bild på mitt första vildsvin, en gallt som jag fällde i fredags (2/7). Inget märkvärdigt ca 70kg och riktigt ful . Betarna är monterade å mätte ca 9cm. Det skönaste av allt var att skottet satt där de skulle å grisen blev där på fläcken.
Publicerat Juli 8, 201016 yr Slänger upp en bild på mitt första vildsvin, en gallt som jag fällde i fredags (2/7). Inget märkvärdigt ca 70kg och riktigt ful . Betarna är monterade å mätte ca 9cm. Det skönaste av allt var att skottet satt där de skulle å grisen blev där på fläcken. Grattis! Riktig snygging med prickarna ju! Får man fråga var du sköt den? I Jönköpingstrakten?
Publicerat Juli 9, 201016 yr Slänger upp en bild på mitt första vildsvin, en gallt som jag fällde i fredags (2/7). Inget märkvärdigt ca 70kg och riktigt ful . Betarna är monterade å mätte ca 9cm. Det skönaste av allt var att skottet satt där de skulle å grisen blev där på fläcken.Vilken vacker linderödare. Grattis. Har du redan monterat betarna??? Skall helst torka väldigt långsamt så dom inte spricker, sedan fyllas med parafin när dom är helt torra. Bara ett tipps.
Publicerat Juli 11, 201016 yr Författare Grattis! Riktig snygging med prickarna ju! Får man fråga var du sköt den? I Jönköpingstrakten? Stort tack ALLA! A grisen sköts utanför Skillingaryd.
Publicerat Juli 12, 201016 yr STORT GRATTIS! Det var riktigt ful gris! De fläckiga är inte vackra men ser roliga ut.