Publicerat Januari 16, 200620 yr Nu är det dags igen för en trevlig helg med filmpremiär och mycket skytte i och omkring Kinna den 5-6 maj. För mera information se www.cchunter.se där det finns inbjudan i pdf format samt möjlighet att anmäla sig direkt.
Publicerat Januari 17, 200620 yr Författare Härligt!Hoppas det blir lika lyckat som förra året ZaZZ I år har jag fått fler intresserade av att vara med och planera så det kommer att bli mycket bättre tom! Vi kommer att arrangera en insatsskjutning med ett handikappsystem som inebär att det är en fördel ju grövre kaliber du har, allt från 9mm är tillåtet och det finns vapen från Varberger att låna för de som inte har själva.
Publicerat Januari 17, 200620 yr Utmärkt! Det var ju mycket trevligt i fjol En chans att ånyo repa en Jeep på hinderbanan dessutom ;D
Publicerat Juli 17, 2025Jul 17 11 hours ago Dahla sa: Hålls det några sådana här träffar nu för tiden? 🤔 Inte vad jag vet. Var ju nästan 20 år sen sist. Sen lade cchunter ner verksamheten och blev förtidspensionär Väldigt trist då karln hade en djävulusisk drivkraft att rådda i sånt här. Å andra sidan vet man inte hur han egentligen mådde mellan varven för det måste ha varit en otroligt uppvarvad tillvaro. Jag har en mycket god vän som är god vän med cc (Camo-Christer) och som bl.a. hjälpte till med redigering och annat inför hans första Afrikafilm. Han har berättat en del om hur dagarna såg ut.