Publicerat Juli 8, 201015 yr hejsan sitter och funderar på att införskaffa skjutstöd som ska vara smidigt att ha med sig å inte behöver några krångel för att kunna användas är de någon som testat Z-aim Hunter? vad har ni för erfarenheter av det?
Publicerat Juli 9, 201015 yr Använder det på en 22a som används mest till trädskällarjakt då det är väldigt flexibelt på höjden. Det är betydligt vingligare än tex Harris och även ganska tungt och klumpigt, behöver man ett stöd med stor flexibilitet på höjden och inte söker max precision är det ett OK stöd.
Publicerat Juli 14, 201015 yr Jag har kört med Z-aim ett par år och är väldigt nöjd.I våras så införskaffade jag dock ett nytt som kommer från Stoney Point Rapid Pivot Bipod. Jag har inte jagat med den men jag har testat lite hemma på gården och den är riktigt smidig samt ger bra stöd. Ska bli kul att använda den " på riktigt ".
Publicerat Juli 27, 201015 yr Författare Jag har kört med Z-aim ett par år och är väldigt nöjd.I våras så införskaffade jag dock ett nytt som kommer från Stoney Point Rapid Pivot Bipod. Jag har inte jagat med den men jag har testat lite hemma på gården och den är riktigt smidig samt ger bra stöd. Ska bli kul att använda den " på riktigt ". okej funderar på om ja ska införskaffa nåt sånt senare har köpt ett stöd som de är som en kopp man sätter staven i å kan stödja mot magen verka kunna fungera ska bli intressant å testa under jaktliga förhållanden...
Publicerat Juli 27, 201015 yr okej funderar på om ja ska införskaffa nåt sånt senare har köpt ett stöd som de är som en kopp man sätter staven i å kan stödja mot magen verka kunna fungera ska bli intressant å testa under jaktliga förhållanden... Om du nu ska skaffa ett så hör av dig, har ett oanvänt endast provmonterat till salu. Det passade inte riktigt till min bössa.