Publicerat Juli 11, 201015 yr Hej. Mathias heter jag är 28 år och bor i Vänersborg. Har precis tagit jägarexamen då jag varit obeväpnad hundförare i tre år. Kan ju säga att det är min lilla grabb (hunden) som fått mig intresserad av jakt. Ska lägga upp några bilder på honom i Galleriet. Jag läser på universitet i Göteborg och jobbar på ett litet företag i norra halvan av Bohuslän så mycket tid i bilen blir det. Just nu letar jag jaktmark och förbereder inför flytten till Köpenhamn där fästmön väntar på mig. Den lilla fritid jag har ägnades förr åt att spela in musik i studion men nuförtiden är det lägenhetsrenovering, studier och träning med hunden som gäller. Och tro mig, mycket träning blir det, det är en ständig kamp (terrier).
Publicerat Juli 11, 201015 yr Hej. Mathias heter jag är 28 år och bor i Vänersborg. Har precis tagit jägarexamen då jag varit obeväpnad hundförare i tre år.Kan ju säga att det är min lilla grabb (hunden) som fått mig intresserad av jakt. Ska lägga upp några bilder på honom i Galleriet. Jag läser på universitet i Göteborg och jobbar på ett litet företag i norra halvan av Bohuslän så mycket tid i bilen blir det. Just nu letar jag jaktmark och förbereder inför flytten till Köpenhamn där fästmön väntar på mig. Den lilla fritid jag har ägnades förr åt att spela in musik i studion men nuförtiden är det lägenhetsrenovering, studier och träning med hunden som gäller. Och tro mig, mycket träning blir det, det är en ständig kamp (terrier). Välkommen hit! Vad är det för terrier du har då? Anna
Publicerat Juli 11, 201015 yr Lämna Bohuslän?? Är du galen, pôjk? Det kan man väl inte göra... Jaja, du är välkommen, ändå!
Publicerat Juli 19, 201015 yr Författare Välkommen hit! Vad är det för terrier du har då? Anna Tack Det är en blandras, hans mamma är Tysk Jaktterrier och pappan Jack Russel/Strävhårig Tax. Har lagt upp lite bilder på han i galleriet.