Publicerat Juli 12, 201015 yr Hej! Tänkte ha som semesterprojekt att snickra ihop en skatfälla. Hade i första hand tänkt bygga en dansk skatfälla men jag har bara hittat en ritning och den känns lite otydlig. Finns det någon som har bra bilder eller en bra och tydlig ritning på en dansk skatfälla? Eller kanske på någon annan skatfälla? Två önskelmål bara! * Den ska vara laglig och godkänd * Man ska inte behöva vara utbildad snickare för att kunna få ihop den Tack på förhand!
Publicerat Juli 12, 201015 yr Här får du 2 ritningar L9_danskskatfalla.pdf L84_krakfallm.trolle.pdf /Rune
Publicerat Juli 14, 201015 yr Här är en till fälla som funkar riktigt bra och är mycket lätt att bygga samt att det inte behövs så mycket material http://www.jaktguiden.se/fallor/L2-krakbaset.pdf
Publicerat Augusti 8, 201015 yr Författare Jag tackar så mycket för svaren! Kommer dock köpa en färdig fälla istället, blir enklast så har jag kommit fram till, haha!