Publicerat Juli 13, 201016 yr En kniv svärfar beställt, som Flatcoated retriever ägare och gammalt Plymouthfan tyckte jag scrimmen skulle passa! Vad tycks!?
Publicerat Juli 13, 201016 yr Jag instämmer i kören med lovord - snygg!! Riktigt läckert med hunden och "Roadrunner". Slidan var också läcker!
Publicerat Juli 13, 201016 yr Författare Tack allesammans för fin kritik! Glömde materialspecen: Skaft av sälgrot, syntetiskt elfenben, tennspacers samt front av renhorn. Blad av Tommy Jimmefors. Slida av rårandsläder. Scrimshaw av mig. Fler knivar kommer så småningom.
Publicerat Juli 13, 201016 yr Tack allesammans för fin kritik!Glömde materialspecen: Skaft av sälgrot, syntetiskt elfenben, tennspacers samt front av renhorn. Blad av Tommy Jimmefors. Slida av rårandsläder. Scrimshaw av mig. Fler knivar kommer så småningom. Jimmefors? Jag har en kompis som heter Jimmefors i efternamn. Doch inte Tommy i förnamn... Svårt att tro att Jimmefors är ett jättevanligt efternamn. Men jag har haft fel förr. Från västkusten?
Publicerat Juli 13, 201016 yr Författare Jimmefors? Jag har en kompis som heter Jimmefors i efternamn. Doch inte Tommy i förnamn... Svårt att tro att Jimmefors är ett jättevanligt efternamn. Men jag har haft fel förr. Från västkusten? Västkusten kan nog stämma, känner inte Tommy personligen, har köpt några av hans blad via Nordells.
Publicerat Juli 13, 201016 yr Nu när du visat en sån underbar kniv måste nästa fråga bli är det något som går att köpa av någon eller beställa? Den ger ett visst ha begär med sina vackra linjer
Publicerat Juli 13, 201016 yr Författare Nu när du visat en sån underbar kniv måste nästa fråga bli är det något som går att köpa av någon eller beställa?Den ger ett visst ha begär med sina vackra linjer Visst går det att köpa/beställa knivar, har inget på lager men PM:a mig så löser vi det
Publicerat Juli 14, 201016 yr Visst går det att köpa/beställa knivar, har inget på lager men PM:a mig så löser vi det Riktigt fin kniv o häftig scrimm. mvh Kimmo
Publicerat Augusti 4, 201016 yr Författare Jäklar vilken fin kniv och riktigt snyggt blad.Seved Tackar och bockar!