Publicerat Juli 14, 201015 yr Hej, Jag har införskaffat en riktigt snygg Buck Vanguard och funderar nu på att gravera mitt namn. Är det någon som känner till något bra ställe där dom graverar namn på knivar ? Helst inte för dyrt.
Publicerat Juli 14, 201015 yr Hej,Jag har införskaffat en riktigt snygg Buck Vanguard och funderar nu på att gravera mitt namn. Är det någon som känner till något bra ställe där dom graverar namn på knivar ? Helst inte för dyrt. Guldsmeder brukar kunna göra det. Dom har nån sorts kopiermaskin. Det blir snyggt och bra, men inte så djupt kanske. Seved
Publicerat Juli 16, 201015 yr Annars kan man kontakta Stanley Stoltz för arbetet. Han gör fantastiska arbeten både på knivar och skjutvapen. Inte billigt MEN bra...
Publicerat Juli 16, 201015 yr Det gör den här jäntan också mellan Huskvarna-Gränna. http://susannestaaf.com/ f.d. Lagervall Sussi Lagervall (Gravör) Lagervalls Vapen Gunneryd 56393 GRÄNNA Telefon: 036-524 64