Publicerat Juli 15, 201016 yr Hejsan,är det någon som vet om man kan plocka bort targetrattarna på en accupoint 5-20x50? Ända anledningen till att dom ska bort är att jag inte behöver dom för min typ av jakt!
Publicerat Juli 16, 201016 yr De sitter ju där av en anledning, är det inte bättre att inhandla en annan typ av sikte då om du inte vill ha targetrattarna?? /Kronstrand
Publicerat Juli 16, 201016 yr Författare vill ha ett trijicon pga att jag gillar det belysta riktmedlet+ att det är högförstorande! vill inte ha nå belyst med batterier !
Publicerat Juli 16, 201016 yr Nej det går iofs att ta bort dem, men efter en omfattande genomgång av Trijicons hemsida kan det konstateras att det saknas ersättningsrattar som inte kan justeras men som skulle vara mer sedvanliga höga täcklock. Svaret är således nej, en vidare fråga skulle givetvis vara varför vill du ta bort funktionen? Som ett temporärt ingrepp är en omgång med svart iso tejp ett sätt att sätta rattarna ur funktion. /Christian
Publicerat Juli 16, 201016 yr Om du har en 5-20x50 så kan vi byta har en 2,5-10x56 med belyst hårkors. Helt nytt i kartong. //Kronstrand