Publicerat Juli 18, 201015 yr Hej på er! Tog jägarexamen 1991 och har jagat småvilt fram till omkring 2001 då jag av olika skäl ställde in Husqvarnan (9.3 x 62) och Berettan i vapenskåpet. De senaste 3 åren har det blivit knivmakeriet som främst har upptagit min fritid. Det är inte många som har lämnat knivboden, kanske 12-13 stycken men det ska väl bli fler eftersom! Kanske slänger jag in några bilder här framöver! Nu börjar kompisar dra i en och tycker det är dags att följa med ut i skogen igen och jag måste erkänna, f*n vad det suger i jägartarmen!! Ja det var lite om mig och anledningen till att jag hamnade här! Några känner nog igen mig från svenskkniv.se (Seved, Kimmo, Meanone kanske) eller så har jag gått dem helt omärkbart förbi.. //Niclas Meier Holmsund/Umeå
Publicerat Juli 18, 201015 yr Hej och välkommen ska du vara! Seved, Kimmo, och Meanone gör fina knivar! Ska bli spännande att se ditt arbete också!
Publicerat Juli 18, 201015 yr Tack alla, vilket varmt välkomnande!//Niclas Den avatar du har, det är inte möjligen någon av knivarna du har gjort? Skulle vilja syna den lite närmare i sömmarna! Jag antar att du har hittat avdelningen för hantverk?
Publicerat Juli 18, 201015 yr Hej och välkommen. Ännu en knivmakare som kommer med sinna alster som man vill bara ha. Lasse
Publicerat Juli 18, 201015 yr Författare Den avatar du har, det är inte möjligen någon av knivarna du har gjort? Skulle vilja syna den lite närmare i sömmarna! Jag antar att du har hittat avdelningen för hantverk? Svaret blir ja på båda frågorna, bilder kommer så snart jag får tid över! //Niclas