Publicerat Juli 20, 201015 yr Hej ! Win.94 heter igentligen Andreas och är 32 år och hemma hörande i Falköping där mina föräldrar har en gård och jag äger en skogsfastighet. Mitt intresse för jakt kom ifrån att jag valde naturens stillhet i en svår period i livet när min dåvarande Flickvän gick bort. Jag åter upptog en vilande hobby flugfisket och ville jag lära mig mer om naturen då tipsade en vän mig om jägarexamen som han gick året innan. Som jägare är jag färsk gick jägareexamen i år så min erfarenhet är inte stor, men jag försöker snappa upp så mycket jag kan.
Publicerat Juli 20, 201015 yr Välkommen in, du är i gott sällskap här och vi försöker att ta vara på varandra.. /Christian
Publicerat Juli 20, 201015 yr Välkommen! Här finns allt i kunskap, tips, stöd och annat man kanske behöver! Hoppas du ska trivas med oss!
Publicerat Juli 20, 201015 yr välkommen. Här kommer du få snappa upp en hel del info väldigt bra forum för nybörjare och erfarna. Man blir som sagt aldrig fullärd.