Publicerat Juli 21, 201015 yr Hej! Har en Beretta Urika 2007 års modell. Har nu köpt ett rödpunktsikte Bushnell. Det passar direkt på en weaverskena. Problemet är att Berettan inte är utrustad med en weaver skena. Nu skulle jag behöva nån skena som passar direkt i Berettans fästen och som möjliggör montage av rödpunkten. Någon som har tips om lämplig skena?
Publicerat Juli 21, 201015 yr Det var inte lätt, men här hittade jag en modell som verkar fungera Det är också den modell som säljs av Beretta själva på hemsidan, Beretta Om du ids så skulle den således fungera, men undrar just om det inte finns annat som är mer funkis. /Christian
Publicerat Juli 21, 201015 yr 84 dollar!! Har sett skenan begagnad till salu på blocket för länge sen. Har för mig att Torsbo kan ha. Men det blir ju ett onödigt högt montage............jag har en "vanlig" rödpunkt, dvs rak vanlig 30 mm tub och vanliga fästen till 11mm spåren i lådan.Eju liksom det som är meningen.