Publicerat Januari 18, 200620 yr Hej Mitt namn är Micke Nordén och bor utanför Gävle i en by som heter Norra Åbyggeby. Har mycket stort intresse i stövarjakt och avel i övrigt. Hemma i hundgården står vårt senaste tillskott. En mycket lovande finnstövartik som nu är 19 månader och som har startat på sina första jaktprov. Namnet Testeboån kommer av den numera lax och öringförande å som vi bor intill. Som ni förstår finns det även tvåhands flugspön i huset Tyvärr måste man ju jobba ibland också och till yrket är jag säljare. Ha det gott
Publicerat Januari 18, 200620 yr Hej och Välkommen !! Kul med ännu en stövarjägare...har själv två finnstövare...
Publicerat Januari 18, 200620 yr Hörru micke, jag bor oxå i norra åbbygeby Fan va kul med en så nära.. Jag skulle vilja få kontakt med nng ifrån gävle. Är väldigt jaktintresserad och så. Är 15 år och bor på knapervögen 45. Skjuter mycke lerduva. Du kan väl höra av dej till mej via mejl. Hallman_026@hotmail.com
Publicerat November 24, 200619 yr Tjena Testebo! Såg lite fina filmer av din stövare på nätet tror jag. Själv jobbar jag i Hille och bor i Sätra. Mvh/ Håkan
Publicerat November 28, 200619 yr Tjena Testebo! Såg lite fina filmer av din stövare på nätet tror jag. Själv jobbar jag i Hille och bor i Sätra.Mvh/ Håkan härligt ja bor i åbbygeby.
Publicerat November 28, 200619 yr Tvåhandsfiskare Varmt välkommen ska du vara hit till Jaktsidan Det finns redigt fölk överallt Jakob Välkommen tvåhandarn!