Publicerat Juli 26, 201015 yr jag är uppvuxen med jakt i början av min jakt karriär vad bara rådjur som gällde men det ändrades snabbt när jag köpte min första hund när jag var 20 det var finskstövare som blev en jackpot för mig. Nu är hon drygt 10 år och har gjort sina bästa dagar i skogen. Så idag har jag två avkommer efter henne en hanne på 3,5år som jag jagar räv med o en tik på 1 år som har börjat lovande. Jag jagar även en del älg då jag har tillgång till en gråhund och det blir några enstaka rådjursjakter också. häls. tobias
Publicerat Juli 26, 201015 yr Hej och välkommen. Rävhundar är alltid välkomna jagar själv i Värnamo trakten . Lasse
Publicerat Juli 26, 201015 yr Välkommen! Smålandsstenar är inte jättelångt från Kalv där jag jagade tidigare
Publicerat Juli 27, 201015 yr Tjena Tobias! Vilken målande beskrivning av dig! Se nu till att ni får hem honom o jaga räv. Mer meriterad hund finns inte!