Publicerat Juli 27, 201015 yr Hej! Jag har läst mycket på jaktsidan/jaktsnack och känner nu att det är dags med en liten presentation. Jag är 33 år. Tog Jägareeksamen 1993. Jager ffa klövvilt på smygjakt och är även apportör med en labrador på några fågeljakter ffa fasanjakter men ochså lite andjakter. Nöjet for mig är upplevelser i naturen, intenst samarbete mellan hund og -förare och "det goda skottet" med hagel eller kula. Sidstnände kann ochså röra sig om skott på lite längre håll - målet är då pap... Som namnet ger fingerpeg om gillar jag finska vapen Jag har jaktlig erfarenhet från Sverige, Danmark, Norge, England, Skotland, Polen och Canada. Jag är dansk och bor i Danmark (jag får be om ursikt för stavfel) men är medlem i et svensk jaktlag i Västra Götaland. Jag har försökt lära svenska gennom att läsa Vapentidningen... vh Lars
Publicerat Juli 27, 201015 yr Författare Välkommen! Får man fråga vart i Västra Götaland du jagar? Nära Lidköping vid Vänerns kust. vh Lars