Publicerat Juli 29, 201016 yr Hej. Här är en slida jag gjorde till en av våra medlemmar. Han hade en sån här bajonett kniv och ville ha en slida till den då den som följde med kniven var bara smäck. Skickade kniven till mig och jag gjorde den här slidan av 3mm veg garvad läder. Stadig slida med tryck knapp. Han har inte sett den än men hoppas han blir nöjd. Vad tror ni? mvh Kimmo
Publicerat Juli 29, 201016 yr Sweet! Du fick till det riktigt bra med färgningen på lädret. På bilderna ser det nästan ut som träbitar om man tänker på flammigheten. Mönstret funkar också riktigt bra till kniven i fråga!
Publicerat Juli 29, 201016 yr Författare Tackar. Jag ville att slidan skulle se lite rustik ut så därför färgade den såhär. Brukar göra det på många av mina knivar. Blir lite annorlunda
Publicerat Juli 29, 201016 yr ...Han har inte sett den än men hoppas han blir nöjd. Vad tror ni? Blir han inte nöjd ska han ingen ha! Skitsnyggt, som vanligt får man väl säga. //Patrik
Publicerat Juli 29, 201016 yr den ser väldigt snygg ut nu vet jag iallfall vart ja ska skicka mina knivar när mina slidor blir slut
Publicerat Juli 30, 201016 yr Författare Tackar. Visst kan jag göra en slida om någon vill till en kniv ni har. Det går att ordna.
Publicerat Juli 30, 201016 yr Författare Tackar. Har alldrig gjort denna typ av slida förut men efter lite forskning o kikande runt nätet så gick det bra. Var riktigt kul att göra den.
Publicerat Augusti 30, 201015 yr Hej.Här är en slida jag gjorde till en av våra medlemmar. Han hade en sån här bajonett kniv och ville ha en slida till den då den som följde med kniven var bara smäck. Skickade kniven till mig och jag gjorde den här slidan av 3mm veg garvad läder. Stadig slida med tryck knapp. Han har inte sett den än men hoppas han blir nöjd. Vad tror ni? mvh Kimmo Ja den blev kanonbra Kimmo. Tackar än en gång. Har betsat kniven ytterligare för att få den lite mörkare så nu är jag riktigt nöjd