Publicerat Augusti 4, 201015 yr Ibland när man står och pular med sina jaktgrejer hittar man prylar som man vet att man aldrig kommer använda men som man inte har mage att slänga. Så nu är det dags att kolla. Finns det någon som har ett gammalt kikarsikte som bara står och skräpar och kan tänka sig att sälja det snuskigt billigt till bättre behövande. Fast eller variabel spelar ingen roll men gärna lågförstorande, (för jag har ett sådant där modell stuprör sedan tidigare.) Fabrikad är inte av så stor betydelse. Förstår att det blir en tråd med många besökare, men få svar ,och det räknar jag med, men eftersom jag i nuläget inte vet exakt vad jag vill ha på bössan vill jag inte lägga ut för mycket pengar innan jag kommit till insikt. tack på förhand /Waxin
Publicerat Augusti 4, 201015 yr Författare Jag kan ha ett par liggande, ska kolla hemma. Vore GUUUULD de lux Markus Btw vilken sorts färg var det du använde till Griseknoen
Publicerat Augusti 4, 201015 yr Författare Skriv gärna vad ni hade tänkt er för pris ! Kan ev bytas mot en rostig spik eller dyligt.
Publicerat Augusti 4, 201015 yr Jag vet att jag har ett riktigt sugrör med 2,5x, kanon drevjaktkikare. Evt en 4x40 också. http://durano.no/ds_product_info.php?cPath...;products_id=72
Publicerat Augusti 4, 201015 yr Författare Jag vet att jag har ett riktigt sugrör med 2,5x, kanon drevjaktkikare. Evt en 4x40 också. http://durano.no/ds_product_info.php?cPath...;products_id=72 As cool färg, nu fick jag lite att fundera på , det blir dock inte pipan utan bakkappa, slutstycke och magasinsbotten
Publicerat Augusti 4, 201015 yr Ganska trevligt gammalt sugrör faktiskt Är det intressant så kan vi ta detaljerna på PM, priset kommer vi garanterat överens om
Publicerat Augusti 4, 201015 yr Författare Ganska trevligt gammalt sugrör faktiskt Är det intressant så kan vi ta detaljerna på PM, priset kommer vi garanterat överens om You got mail (Eller vad filmen hette. PM
Publicerat Augusti 4, 201015 yr Författare Tänk om jag hade kunnat hämta bössan idag också, vad bra det hade blivit. lite mörk olja till och börja med så blir det en riktig mooseklubba på drevjakterna i höst