Publicerat Augusti 4, 201015 yr Finns det nån möjlighet att få med sig vapnet direkt hem från torsbo då man har en bra bit att åka om man ska behöva åka tillbaka och hämta de ?
Publicerat Augusti 4, 201015 yr Schenker levererar, två delar och vid två tillfällen, men å adra sidan tror jag att det är en fråga som Torsbo svarar bäst på. /Christian
Publicerat Augusti 4, 201015 yr Författare Tänkte bara om nån hade köpt där och visste på ett ungefär hur de låg till
Publicerat Augusti 4, 201015 yr Brukar vara rejält tjuriga därvidlag.. Har man dock en öppen licens på vapenslaget så kanske det kan underlätta men jag är skeptisk. Har dock vid två tillfällen själv lyckats få med bössa hem därifrån men minns inte hur jag gjorde.. Mvh!
Publicerat Augusti 4, 201015 yr Författare Ok tack,, så de finns alltså chans ? Går de inte dra till med att man bor långt ifrån Tycker de borde räcka
Publicerat Augusti 4, 201015 yr Ok tack,, så de finns alltså chans ?Går de inte dra till med att man bor långt ifrån Tycker de borde räcka De skiter i avståndet kan jag garantera dej. Det handlar enbart om huruvida du har pappren i ordning eller ej. Mvh!
Publicerat Augusti 4, 201015 yr Skall du dessutom ha en kikare monterad ( borrning etc) Så tror jag du helt kan glömma att få med dig bössan hem. De är tydligen hur mycket som helst att göra i verkstaden. Skall du köpa en bössa med alla papper i ordning så vill det nog till att du köper bössan som den står i hyllan.