Publicerat Augusti 8, 201015 yr Varit iväg på fotbollstunering med yngsta dottern från fredag-söndag. Givetvis 3 grisolyckor fredag natt o lördag morgon...
Publicerat Augusti 8, 201015 yr Varit iväg på fotbollstunering med yngsta dottern från fredag-söndag.Givetvis 3 grisolyckor fredag natt o lördag morgon... no worries! jag kan komma med volvon och köra lite halft dåligt så får du lite arbete
Publicerat Augusti 8, 201015 yr Varit iväg på fotbollstunering med yngsta dottern från fredag-söndag.Givetvis 3 grisolyckor fredag natt o lördag morgon... Don´t worry be happy http://www.youtube.com/watch?v=u-rJ-6hBfSo /us
Publicerat Augusti 8, 201015 yr Varit iväg på fotbollstunering med yngsta dottern från fredag-söndag.Givetvis 3 grisolyckor fredag natt o lördag morgon... Och hur gick det i fotbollen?
Publicerat Augusti 8, 201015 yr Författare Och hur gick det i fotbollen? De kom på 9:onde plats.... o andra sidan så gjorde tösen sitt första mål någonsin..... på volley rakt upp i nättaket. Eller kanske hon bara stod i vägen... Nä, hon har inga som helst fotbollstallanger från min sida iallafall... Hade hon haft mitt "fotbollsintresse" så vore hon inte ens in närheten av en fotbollsplan än mindre en fotboll...