Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

montera trijicon tr 22 2.5-10x56 på remington 700

Featured Replies

Publicerat

hej har sökt lite och antagligen är jag sämst på att söka för hittar ingenting.

har köpt ett nytt trijicon accupoint med picatinny rail skena i stål och trijicons 30mm stål ringar

detta skall monteras på en remington 700 sa

monterar jag detta själv? isåf hur? för att unvika att det blir snett nånstans lr s det hamnar i spänn(stress?)

har aldrig monterat sikte mer än på luftbössan

har komplett verkstad så alla verktyg och mätinstrument finns. frågan är hur ska jag mäta och var?

lr är det bättre och åka till nn som kan montera det åt mig? isåf vem? bor i bromma(stockholm)

tack för svar/Tobbe

Publicerat
  • Författare

har läst nu större delen av natten och morgonen och kommit fram till att slipa in ringarna är inget problem.

men vart vänder jag mig för att få hjälp med monteringen av skenor och ringar? var ska det va lock tite var ska det limmas med 2k om det nu ska det? hur långt fram ska kikaren sitta och var ska ringarna på skenan sitta?

finns det nån vapensmed som kan detta i sthlm? är första bössan och första kikmontaget så tar gärna hjälp första gången.

tack för svar

Publicerat

Gå in till en handlare be om hjälp antingen tar dem en liten slant för det eller så gör dem det gratis för att visa god service. Du kan ju visa din uppskattning om du får hjälp genom att köpa något ev ammo eller något brukar inte vara säskillt svårt att hitta något i en jaktbutik.

Borg på Kungsgatan Sthlm kan säkert hjälpa dig om dem inte har proppfullt i butiken. Ring o kolla dem brukar vara hjälpsamma..

Mvh

Petter

Publicerat
  • Författare
Gå in till en handlare be om hjälp antingen tar dem en liten slant för det eller så gör dem det gratis för att visa god service. Du kan ju visa din uppskattning om du får hjälp genom att köpa något ev ammo eller något brukar inte vara säskillt svårt att hitta något i en jaktbutik.

Borg på Kungsgatan Sthlm kan säkert hjälpa dig om dem inte har proppfullt i butiken. Ring o kolla dem brukar vara hjälpsamma..

Mvh

Petter

va in på hunt och fick hjälp med det så nu är den på plats känns galet bra skall skjutas in på torsdag:D

Publicerat

Skönt, lycka till med skjutningen..

/Petter