Publicerat Augusti 9, 201015 yr jag söker eftersöks ekipake runt uppsala som är villig att ställa upp då ja o några polare ska ut o jaga bock premiären och fram till den 18:e
Publicerat Augusti 10, 201015 yr Har inte du en eftersökshund? kolla Jägareförbundets krets vet att norra hagunda har flera på sin sida!
Publicerat Augusti 15, 201015 yr Författare Har inte du en eftersökshund? kolla Jägareförbundets krets vet att norra hagunda har flera på sin sida! vet ej om jag ska kalla han det nu. han är jäkligt ojämn har ja märkt men jag ska sätta fart på han nu igen. vist ja liter på han men han duger inte att släppa han drar inte ner rådjuren om de skulle bli så, utna han bara´går i spåret Herr Berg kanske?/Christian ja de vore inte nån dum ide
Publicerat Augusti 17, 201015 yr vet ej om jag ska kalla han det nu. han är jäkligt ojämn har ja märkt men jag ska sätta fart på han nu igen. vist ja liter på han men han duger inte att släppa han drar inte ner rådjuren om de skulle bli så, utna han bara´går i spåretja de vore inte nån dum ide Ringa Cilla kanske som gärna åker från Norrtälje?!