Publicerat Augusti 10, 201015 yr Hej! Vill se vilken kaliber man skulle skaffa för jag är ute efter en 223 eller 243. Men frågan är om remingtong eller winchester är bäst? Har ni fler tips vilken som är bäst så svara gärna. Ska jaga Räv och upp till rådjur med vapnet.
Publicerat Augusti 10, 201015 yr Är denna post värkligen rätt i optikdelen? Jag tror starkt att det som träffas inte bryr sig av vilken av de båda, men jag kan tänkta mig ett starkt argument för 223, övningsskottspriset. Såg just att man får för 2,50:- hos torsbo och det må vara billigt det.
Publicerat Augusti 10, 201015 yr Författare Är denna post värkligen rätt i optikdelen? Jag tror starkt att det som träffas inte bryr sig av vilken av de båda, men jag kan tänkta mig ett starkt argument för 223, övningsskottspriset. Såg just att man får för 2,50:- hos torsbo och det må vara billigt det. Oj det viste jag inte att jag hade laki denna sida här:P Är rätt så ny här så är inte haitäck på detta:P
Publicerat Augusti 10, 201015 yr Andra tråden jag flyttar nu.. klicka in i rätt area innan du öppnar upp ett nytt ämne Ang dina kalibrar.. hittar du en Sako Vixen .223 så hugg den! Mvh!
Publicerat Augusti 10, 201015 yr Ang dina kalibrar.. hittar du en Sako Vixen .223 så hugg den! Ja, men hur ofta gör man det?
Publicerat Augusti 11, 201015 yr Kanske denna lilla sako i 223 rem skulle falla herrarna på läppen? Av bilden att döma ser den ut att vara i fint skick vilket skulle kunna motivera det förhållandevis höga priset Vixen i 223 rem Henrik
Publicerat Augusti 11, 201015 yr Uff ruggit trevlig! Men nej, ids inte börja rodda med detta nu, trivs bra med Ms Vixen Mvh!
Publicerat Augusti 14, 201015 yr Kanske denna lilla sako i 223 rem skulle falla herrarna på läppen?Av bilden att döma ser den ut att vara i fint skick vilket skulle kunna motivera det förhållandevis höga priset Vixen i 223 rem Henrik Du ska inte lägga ut såna där länkar. Man får världens "vill ha"! synd att man bara får ha 2 vapen på dispens mvh!
Publicerat Augusti 14, 201015 yr Kanske denna lilla sako i 223 rem skulle falla herrarna på läppen?Av bilden att döma ser den ut att vara i fint skick vilket skulle kunna motivera det förhållandevis höga priset Vixen i 223 rem Henrik Tycker inte det är så dyrt ändå med tanke på att det är en varmint i 223 som ser ut att vara i nyskick. A1 låda är det med på den. Betydligt snyggare styrhylsa, om man nu bryr sig i sånt