Publicerat Augusti 10, 201015 yr Går i tankar att köpa en kombibock med tillhörande hagelpipor. Ska jag då skriva in hagelpipan som vapen nummer 2?
Publicerat Augusti 10, 201015 yr Går i tankar att köpa en kombibock med tillhörande hagelpipor. Ska jag då skriva in hagelpipan som vapen nummer 2? Yes, men i någon av rutorna, öceigt tror jag, skriver du "pipset"
Publicerat Augusti 11, 201015 yr Går i tankar att köpa en kombibock med tillhörande hagelpipor. Ska jag då skriva in hagelpipan som vapen nummer 2? Ja, du söker särskild licens på pipsettet. Således dubbel avgift också.
Publicerat Augusti 11, 201015 yr Ja, du söker särskild licens på pipsettet. Således dubbel avgift också. Nej nej nej, vitsen med två vapen på samma papper är att man får en avgift.
Publicerat Augusti 11, 201015 yr Nej nej nej, vitsen med två vapen på samma papper är att man får en avgift. öh jaså varför fick jag betala dubbel peng nu senast för då ??
Publicerat Augusti 11, 201015 yr Även jag fick betala en licens ansökans avgift på hagelpipsettet till kombin, tror det ska vara så, det är en licens på den med... Mvh Jonas
Publicerat Augusti 11, 201015 yr Står på tilläggsbladet längst ned: "Förstagångsansökan 600:- ( 1:a vapnet ) därefter 220:- per vapen." Jag har alltid fått betala 220:- per vapen.
Publicerat Augusti 11, 201015 yr Märkligt, jag har betalat 220kr/licenansökan (alltså oavsett om det varit två eller ett vapen på dem). Vi kanske är välsignade med lyckligt ovetande personal i receptionen i karlstad
Publicerat Augusti 11, 201015 yr Författare Märkligt, jag har betalat 220kr/licenansökan (alltså oavsett om det varit två eller ett vapen på dem).Vi kanske är välsignade med lyckligt ovetande personal i receptionen i karlstad Lika bra att hålla tyst om de då För vad jag vet så kostar det 220 per licenspliktig vapen del eller