Publicerat Augusti 13, 201015 yr Hej har en blandras mellan hamilton/jämte ska till med jakt nu! Är det nån annan som har en sån här korsning och jagar med? Hur går jakterna, vad jagar den psyke under jakt! Ska till med min på räv,grävlling,gris och lo Tack på förhand
Publicerat Augusti 18, 201015 yr Författare Är de nån några som har nå liknande då? typ Laika/stövare, gråhund/stövare, skulle även vara kul å höra hur gråhund/jämte är!! MVH URJ
Publicerat Augusti 18, 201015 yr Är de nån några som har nå liknande då? typ Laika/stövare, gråhund/stövare, skulle även vara kul å höra hur gråhund/jämte är!! MVH URJ Tjena jag har en blandning mellan Hälleforsare/Hamilton, har vart ute och letat grävlingar men hon ger upp llite lätt. Ska bli kul att se hur hon utvecklas.
Publicerat Augusti 20, 201015 yr Författare Tjena jag har en blandning mellan Hälleforsare/Hamilton, har vart ute och letat grävlingar men hon ger upp llite lätt. Ska bli kul att se hur hon utvecklas. Roligt var ut med min med men samma sak här! MVH URJ