Publicerat Augusti 17, 201015 yr Tjena! Har gjort den enklaste pipan som finns:P köpte en sak i affären som lät som en fågel och limmare i ett rör. Den otroliga är att den låter likadant som nordik crying bird:P Ska nog ut idag och prova den.
Publicerat Augusti 19, 201015 yr Författare Får man frågade vad du köpte?Bilder vore kul Ska först se om den funkar:) hann inte ut och testade den så.
Publicerat Augusti 19, 201015 yr Han tänker ju säkert tjäna stora pengar på detta, och då kan han ju inte avslöja något
Publicerat Augusti 21, 201015 yr Författare Han tänker ju säkert tjäna stora pengar på detta, och då kan han ju inte avslöja något Hehe vet ej om jag känar något på det men man vet aldrig:) Men har inte testat den än men får göra det snart men det är så himmla långt till jaktmarken:/
Publicerat Augusti 21, 201015 yr Jag gjorde en lockpipa av en tom hagel patron och stoppade dit ett membran från en Dan thomsson PC-2. Och det låter exakt som orginalet.
Publicerat Augusti 21, 201015 yr Hehe vet ej om jag känar något på det men man vet aldrig:) Men har inte testat den än men får göra det snart men det är så himmla långt till jaktmarken:/ Men du kan väl lägga upp en video på den så länge?
Publicerat Augusti 22, 201015 yr Författare Jag gjorde en lockpipa av en tom hagel patron och stoppade dit ett membran från en Dan thomsson PC-2.Och det låter exakt som orginalet. Ja man kan göra mycket grejer om man ärsmart:) man kan spara mycket pengar med til annat.