Publicerat Augusti 18, 201016 yr Lite sugen på LaCross, är det bortkastade pengar eller kan det vara nåt att investera i?
Publicerat Augusti 18, 201016 yr Jag har kört La cross. Jäkligt sköna och stadiga för att vara en gummistövel. Stövlarna jag haft har höll bra, kastade dem i våras då var dem 5år, tycker det är skpligt för att vara en stövel som används nästan dagligen under 5år. Deras låga gummiboot verkar dock haft lite problem då dem många spricker i hälen. Har dock inte hört om dessa problem även kommit på stövlarna. /Petter
Publicerat Augusti 18, 201016 yr Jag använder Aigle och är snuskigt nöjd. (fast man skall ge fan att gå i isiga trappor med dem ) De är dock tämligen dyra men å andra sidan håller de lätt i 10 år.
Publicerat Augusti 19, 201016 yr Är det någon som har koll på Arxus Primo Nord??? Är det nått att ha? (Ursäkta trådstölden )
Publicerat Augusti 19, 201016 yr Blev LaCrosse. De satt absolut skönast. Så det blev ett par stövlar iaf! Då får vi se hur det går när vi båda ska valsa runt i skogen i nya stövlar! Anar skoskav... //Patrik
Publicerat November 8, 201114 yr Blev LaCrosse. De satt absolut skönast. Väcker liv i denna tråden då jag provade ett par alphaburly sport som satt alldeles förträffligt,är du nöjd med dina?
Publicerat November 8, 201114 yr Är det någon som har koll på Arxus Primo Nord??? Är det nått att ha? Alltid haft Le Chemau men ville testa ngt nytt nu så det vart Arxus.. ångrar mej fan, de är rätt tunga och stela lite otympliga. Ska fan skaffa ett par till tror det kan vara vettigt att ha två par så slipper skotorken gno när man plurrar.. Mvh!
Publicerat November 8, 201114 yr Författare Väcker liv i denna tråden då jag provade ett par alphaburly sport som satt alldeles förträffligt,är du nöjd med dina? Japp, jag kan inte klaga, jäkligt sköna att gå i. Högerstöveln är dock lite benägen att läcka, men det kan bero på att jag klev på en spikjävel. Trodde den klarade sig men det verkar tyvärr inte så. Men de får funka tills jag lackar ur helt på dom. Då blir det troligen LaCrosse igen.