Publicerat Augusti 18, 201015 yr Ser på folks profiler att det står tex. ekorrjägare eller erfaren jägare. Vart väljer man det?
Publicerat Augusti 18, 201015 yr Ser på folks profiler att det står tex. ekorrjägare eller erfaren jägare. Vart väljer man det? Det gör man inte. Ju fler inlägg du har destu högre "status" får du.. Förutom alla Moderater(moderatorer) för de bara fuskar till sig siffrorna
Publicerat Augusti 18, 201015 yr Förutom alla Moderater(moderatorer) för de bara fuskar till sig siffrorna Vi kan även justera neråt
Publicerat Augusti 18, 201015 yr Det finns en tittel som kan vara svår att nå finns väl bara en medlem som nått den titteln altså titteln Behöver vård
Publicerat Augusti 18, 201015 yr Det finns en tittel som kan vara svår att nå finns väl bara en medlem som nått den titteln altså titteln Behöver vård Faktiskt två som innehar den titeln. Både Isjonsson och Hipshot har passerat 10k inlägg
Publicerat Augusti 18, 201015 yr Faktiskt två som innehar den titeln. Både Isjonsson och Hipshot har passerat 10k inlägg Då ska jag lugna mig lite så jag inte hamnar på den listan jag med //
Publicerat Augusti 18, 201015 yr Författare Ursäkta OT, men vart i värmland håller du hus haglund? =) Kil
Publicerat Augusti 18, 201015 yr Författare Så ju mer inlägg man gör desto bättre jägare blir man? Fan va konstigt
Publicerat Augusti 18, 201015 yr Så ju mer inlägg man gör desto bättre jägare blir man? Nej inte alls, man kan se det som en slags indikator på hur tragisk man är på all den tid man spenderar på detta forum Det är inte av någon direkt betydelse förutom att man får tillgång till lite fler areor när man har gjort ett visst antal inlägg, fast detta finns det redan massor av trådar om...
Publicerat Augusti 18, 201015 yr Det är i alla fall ett roligare system än vad andra har som har poängsystem, eller annat tråkigt. Tycker det är ett kul system. Speciellt när man såg Jonsons beteckning... Frågan är bara om inte den beteckning borde ha kommit vid 25000... Han är väl snart där - om han inte redan har passerat.. Jonson: Get a f***ing life!!
Publicerat Augusti 18, 201015 yr Det är i alla fall ett roligare system än vad andra har som har poängsystem, eller annat tråkigt. Tycker det är ett kul system. Speciellt när man såg Jonsons beteckning... Frågan är bara om inte den beteckning borde ha kommit vid 25000... Han är väl snart där - om han inte redan har passerat.. Jonson: Get a f***ing life!! Vad som kommer vid 25 000 vet bara jag och någon enstaka person... Ni andra får vänta och se!! //Niclas