Publicerat Augusti 19, 201015 yr Behöver ett sikte med lite mindre oblektiv för att passa min .222, har hittat ett Nikon Prostaff 2-7x32 rent generellt har väl nikon bra optik, men detta sikte var så billigt så man börjar fundera lite. Någon som har erfarenhet från detta sikte?
Publicerat Augusti 19, 201015 yr Jag har en Nokon Monarch III 2,5-10x42 och den är jag riktigt nöjd med! jag vet tyvärr inte hur Prostaff serien är, men får du inte plats med ett 40 mm objektiv??
Publicerat Augusti 19, 201015 yr Författare Jag har en Nokon Monarch III 2,5-10x42 och den är jag riktigt nöjd med! jag vet tyvärr inte hur Prostaff serien är, men får du inte plats med ett 40 mm objektiv?? Tyvärr får ja inte det då det är öppna riktmedel på bössan och objektivet tar i dessa om det är 40mm.
Publicerat Augusti 20, 201015 yr Författare kan du inte ta väck de öppna?! Dom sitter lödda på pipan så det blir ett större ingrepp än vad jag har lust med.
Publicerat Augusti 20, 201015 yr Leupold VX-II har även den 2-7x33, finns lite mer riktmedel att välja på...