Publicerat Augusti 19, 201016 yr Tjena! jag har köpt ett lövcamoset från engelssons och är helnöjd!! inget prassel alls, mycket tystare än jag trodde de skulle vara! så är ni sugen på ett sånt så köp!
Publicerat Augusti 20, 201016 yr När frugan läste nya Engelsson katalogen i förra veckan och fick se lövkammostället så sa hon att när jag kommer hem med ett sådant "så har det gått förlångt". Vad tror ni,,, jo jag hade varit där och köpt ett ställ dan innan .
Publicerat Augusti 20, 201016 yr Författare När frugan läste nya Engelsson katalogen i förra veckan och fick se lövkammostället så sa hon att när jag kommer hem med ett sådant "så har det gått förlångt".Vad tror ni,,, jo jag hade varit där och köpt ett ställ dan innan . Haha samma reaktion hos flickvännen också haha! men vad tyckte du? jag har iaf känt på prassligare camodräkter:) MVH
Publicerat September 9, 201015 yr Har nu använt stället på bock/räv och fågeljakt och tycker att det är bra. funkar utanpå rengnkläder och även med bara kortbyxor o t-tröja under. prasslar inte mer än löv i vinden. Använder dock ej handskarna utan kör med vanliga camufluagehandskar. Brorsan har dem dock och har fått ansa dem då de fastnade i allting och fick löv som dålde spången på hagelbössan vid anläggning.
Publicerat September 9, 201015 yr Författare Har nu använt stället på bock/räv och fågeljakt och tycker att det är bra.funkar utanpå rengnkläder och även med bara kortbyxor o t-tröja under. prasslar inte mer än löv i vinden. Använder dock ej handskarna utan kör med vanliga camufluagehandskar. Brorsan har dem dock och har fått ansa dem då de fastnade i allting och fick löv som dålde spången på hagelbössan vid anläggning. Okej:D Ja jag hade samma problem med handskarna som din bror men jag klippte bort dom löven som var i vägen för spången:) MVH
Publicerat September 9, 201015 yr Fick hem mitt set idag, och första intrycket är ju kanon! Väldigt lite prassel, följsamt och skönt... blir härligt o få testa det ordentligt i skogen..
Publicerat September 9, 201015 yr Författare Fick hem mitt set idag, och första intrycket är ju kanon!Väldigt lite prassel, följsamt och skönt... blir härligt o få testa det ordentligt i skogen.. Härligt! Mitt var ganska stelt när jag fick hem det men efter en tvätt så kunde jag bara ha t-shirt under utan att det var obekvämt:) Jag tycker att det där köpet är mycket prisvärt!