Publicerat Augusti 21, 201015 yr Tja Om jag inte missminner mig helt kopiöst så sprang jag förbi något stånd under tullgarnsmässan iår som sålde vapenfodral som jag tror är hardwoods blaze, singalfärgade från swedteam. Är detta något jag har drömt eller finns dom att få tag på? Någon som vet vart isåfall? Tycker jag har googlat tillräckligt. Det närmaste jag kommit är något fodral från neverlost, men jag är rätt säker på att det var swedteams underbara hardwoods blaze alternativt pinewoods "bearcammo". Snälla någon som vet vart man får tag i detta snygga fodral? MVH Andreas
Publicerat Augusti 21, 201015 yr Författare wohoooo JACKPOTT! Precis efter jag skrivit tråden tänkte jag att jag skulle göra ett googleförsök till, JACKPOOOOOTTTT!! 385:- fattigare
Publicerat Augusti 22, 201015 yr Författare Du måste ju faktiskt berätta var du köpte den Hehe, jag vart så lyrsik över att jag hittade den att jag glömde det ^^ Men här har du länken: http://www.leosjaktfiske.se/index.php?page...t&ArtId=830 Ohh den är så snygg, nu vill jag bara ha en rem i blaze också
Publicerat Augusti 22, 201015 yr Författare Varför stanna där?Kör en "All in" och skaffa följande! OHHH detdär vore nice att bädda min kojplatts i jaktstugan med
Publicerat Augusti 22, 201015 yr Har ett sådant vapenfodral sedan förra året och det är både synligt och bra...