Publicerat Augusti 21, 201015 yr finns de AICS till den långa rem 700 lådan? vad för andra kolvar finns det? ska vara lite mer anpassat för kikarsikte o benstöd! orgkolven som är lackad är ju varken såååå skön o skjuta med eller vacker för den delen heller så, nyare kolv lockar lite!
Publicerat Augusti 21, 201015 yr Författare jaha där sket sig planen! något bra förslag då? tänkte ju att de skulle finnas lite mindre utbud o leta igenom
Publicerat Augusti 21, 201015 yr aics stocken är ju fin annars är ju denna fin med http://www.midwaysverige.com/apps/eproduct...leItemID=866523
Publicerat Augusti 21, 201015 yr Författare ultimate sniper kolven är helt okej, hade en sån på min 222 förr i tiden VÄLDIGT trevlig o mysig bössa!
Publicerat Augusti 21, 201015 yr ultimate sniper kolven är helt okej, hade en sån på min 222 förr i tiden VÄLDIGT trevlig o mysig bössa! åfan hur kändes den i kvaliten ??
Publicerat Augusti 21, 201015 yr Författare jänkarkvalla på den, funkade bra men lite vassa plastkanter o sånt kvar som drar ner betyget, men för liggande skytte så va den helt kalas för dom pengarna!
Publicerat Augusti 21, 201015 yr jänkarkvalla på den, funkade bra men lite vassa plastkanter o sånt kvar som drar ner betyget, men för liggande skytte så va den helt kalas för dom pengarna! aha ok låter som man får tänka över ett köpbeslut rejält
Publicerat Augusti 21, 201015 yr Författare jag hade den på min win m70 i 222, den gjorde de BRA mkt enklare o pricka kråkorna på längre håll än med org kolven! eller ja, man inbillar väl sig en del men känns de bätre så gör det de helt enkelt
Publicerat Augusti 21, 201015 yr jag hade den på min win m70 i 222, den gjorde de BRA mkt enklare o pricka kråkorna på längre håll än med org kolven!eller ja, man inbillar väl sig en del men känns de bätre så gör det de helt enkelt trivs man med kolven så skjuter man ju mycket bättre :-D
Publicerat Augusti 22, 201015 yr jag hade den på min win m70 i 222, den gjorde de BRA mkt enklare o pricka kråkorna på längre håll än med org kolven!eller ja, man inbillar väl sig en del men känns de bätre så gör det de helt enkelt Det är inte inbillning markus,för långhållsskytte särskilt i kombination mot små mål är en avslappnad skjutställning ett måste för att träffa. Ett mycket brant pistolgrepp särskilt i kombination med liggandeskytte är en bra förutsättning för just detta. /Mike
Publicerat Augusti 22, 201015 yr Författare Det är inte inbillning markus,för långhållsskytte särskilt i kombination mot små mål är en avslappnad skjutställning ett måste för att träffa.Ett mycket brant pistolgrepp särskilt i kombination med liggandeskytte är en bra förutsättning för just detta. /Mike va ju bra att jag inte är ute på allt för djupt vatten o simmar då jo brant pistolgrepp hjälper väldigt mkt sen kindkontakt tycker jag är de 2 viktigaste sakerna, iaf för mig, sen är allt utöver de bara en bonus