Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

kolv till rem 700

Featured Replies

Publicerat

finns de AICS till den långa rem 700 lådan? vad för andra kolvar finns det? ska vara lite mer anpassat för kikarsikte o benstöd!

orgkolven som är lackad är ju varken såååå skön o skjuta med eller vacker för den delen heller så, nyare kolv lockar lite!

Publicerat

ALLT som finns till korta finns till långa lådan med.

Publicerat
  • Författare

jaha där sket sig planen! något bra förslag då? tänkte ju att de skulle finnas lite mindre utbud o leta igenom :wub:

Publicerat
  • Författare

ultimate sniper kolven är helt okej, hade en sån på min 222 förr i tiden :wub:

VÄLDIGT trevlig o mysig bössa!

Publicerat
ultimate sniper kolven är helt okej, hade en sån på min 222 förr i tiden :wub:

VÄLDIGT trevlig o mysig bössa!

åfan hur kändes den i kvaliten ??

Publicerat
  • Författare

jänkarkvalla på den, funkade bra men lite vassa plastkanter o sånt kvar som drar ner betyget, men för liggande skytte så va den helt kalas för dom pengarna!

Publicerat
jänkarkvalla på den, funkade bra men lite vassa plastkanter o sånt kvar som drar ner betyget, men för liggande skytte så va den helt kalas för dom pengarna!

aha ok låter som man får tänka över ett köpbeslut rejält

Publicerat
  • Författare

jag hade den på min win m70 i 222, den gjorde de BRA mkt enklare o pricka kråkorna på längre håll än med org kolven!

eller ja, man inbillar väl sig en del men känns de bätre så gör det de helt enkelt :rolleyes:

Publicerat
jag hade den på min win m70 i 222, den gjorde de BRA mkt enklare o pricka kråkorna på längre håll än med org kolven!

eller ja, man inbillar väl sig en del men känns de bätre så gör det de helt enkelt :rolleyes:

trivs man med kolven så skjuter man ju mycket bättre :-D

Publicerat

eller ja, man inbillar väl sig en del men känns de bätre så gör det de helt enkelt :)

Det är inte inbillning markus,för långhållsskytte särskilt i kombination mot små mål är en avslappnad skjutställning ett måste för att träffa.

Ett mycket brant pistolgrepp särskilt i kombination med liggandeskytte är en bra förutsättning för just detta.

/Mike

Publicerat
  • Författare
Det är inte inbillning markus,för långhållsskytte särskilt i kombination mot små mål är en avslappnad skjutställning ett måste för att träffa.

Ett mycket brant pistolgrepp särskilt i kombination med liggandeskytte är en bra förutsättning för just detta.

/Mike

va ju bra att jag inte är ute på allt för djupt vatten o simmar då ;) jo brant pistolgrepp hjälper väldigt mkt sen kindkontakt tycker jag är de 2 viktigaste sakerna, iaf för mig, sen är allt utöver de bara en bonus :mellow: