Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

söker eftersöksjägare runt nybro

Featured Replies

Publicerat

Vet inte riktigt om detta är rätt ställe att lägga upp denna "annonsen" på, hojta till om så är fallet.

Har fått upp mina åtlar nu, snart är det dags att sätta sig och förhoppningsvis få skjuta någon gris. Förr eller senare lägger väl grisen sig inte på platsen och då kan det ju vara en fördel att ha tillgång till någon som är villig att gå eftersök.

Därför undrar jag om det finns någon i Nybro-trakten som kan tänka sig att hjälpa till med eventuella eftersök mot ersättning?:o

Mvh Rasmus Gustafsson

Publicerat
Vet inte riktigt om detta är rätt ställe att lägga upp denna "annonsen" på, hojta till om så är fallet.

Har fått upp mina åtlar nu, snart är det dags att sätta sig och förhoppningsvis få skjuta någon gris. Förr eller senare lägger väl grisen sig inte på platsen och då kan det ju vara en fördel att ha tillgång till någon som är villig att gå eftersök.

Därför undrar jag om det finns någon i Nybro-trakten som kan tänka sig att hjälpa till med eventuella eftersök mot ersättning?;)

Mvh Rasmus Gustafsson

Kolla med dessa grabbar. Ett par av killarna på forumet är inblandade. :lol:

http://www.eftersoksjagare.se/index.html

Lasse

Publicerat

Jag kan nog ha ett namn åt dig. Kommer ett pm i morgon, om jag inte glömmer bort det. ;)

Publicerat
  • Författare
Jag kan nog ha ett namn åt dig. Kommer ett pm i morgon, om jag inte glömmer bort det. ;)

låter toppen! :lol:

Publicerat

Nybro.. vilket vädersträck ?

Här är ju som sagt några.

http://www.eftersoksjagare.se/Hundforarregister1.html

Jag har 3 mil till Nybro och har nog något namn till därikring som kan vara av intresse.

Publicerat
låter toppen! :blush:

Du har PM. B)

Publicerat
  • Författare
Nybro.. vilket vädersträck ?

Här är ju som sagt några.

http://www.eftersoksjagare.se/Hundforarregister1.html

Jag har 3 mil till Nybro och har nog något namn till därikring som kan vara av intresse.

En av åtlarna ligger bara någon kilometer utanför själva staden, dock ingen gris på den än.. Den andra där det är gris ligger ungefär 7km från nybro på väg ut mot alsjöholm om du vet vart det ligger? :)

Du har PM. :)

Tackar :) , skall försöka kontakta honom under morgondagen, ikväll blir det att köra igång med inskrivning hos arbetsförmedlingen vilket var betydligt mycket krångligare än vad jag trodde :angry:

Publicerat

Jepp!

Varit o jagat i Alsöholm några ggr. brukar samlas vid körkan :D

Ligger inom räckhåll sas..

Får du bekymmer så slå en signal så hittar vi nog någon som kan hjälpa dig om inte jag kan.