Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Gps pejl iphone

Featured Replies

Publicerat

Tänkte höra mig för lite om det är någon som vet om det finns någon app. för iphone som man kan använda för att pejla in hundarna. Är alltid kul att kunna kika lite då och då vart hundarna håller hus.

Hoppas någon vet något gällande detta..

Publicerat
Tänkte höra mig för lite om det är någon som vet om det finns någon app. för iphone som man kan använda för att pejla in hundarna. Är alltid kul att kunna kika lite då och då vart hundarna håller hus.

Hoppas någon vet något gällande detta..

Hör med Peters elektronik i Boden, men jag hittar ingen där iaf. Kan ju finnas andra som fungerar iphone.

http://www.peters.se/

Publicerat

Vad jag hört så finns det inte klart något program till varken Iphone eller Android telefoner från tracker än. Men det jobbas säkerligen på detta. De andra pejlarna kan jag inte svara på men det borde ha framkommit i reklamerna om de varit FÖRST med program till Iphone eller Android...

• 5 months later...
Publicerat

Vad jag hört så finns det inte klart något program till varken Iphone eller Android telefoner från tracker än. Men det jobbas säkerligen på detta. De andra pejlarna kan jag inte svara på men det borde ha framkommit i reklamerna om de varit FÖRST med program till Iphone eller Android...

Tracker har ju med en dåres envishet hållit fast med att det är Symbian-telefoner som gäller. Kanske hänger ihop med att företaget har sitt ursprung i vårt östra grannland. Men nu verkar ju även Nokia ge upp Symbian, iaf vad det gäller Smartphones.

Vore intressant om Tracker själva kunde släppa info om hur dom ser på sin framtid.

Batteri-tid är säkerligen en utmaning både vad gäller Iphone och Android.