Publicerat Augusti 24, 201015 yr Tänkte höra mig för lite om det är någon som vet om det finns någon app. för iphone som man kan använda för att pejla in hundarna. Är alltid kul att kunna kika lite då och då vart hundarna håller hus. Hoppas någon vet något gällande detta..
Publicerat Augusti 25, 201015 yr Tänkte höra mig för lite om det är någon som vet om det finns någon app. för iphone som man kan använda för att pejla in hundarna. Är alltid kul att kunna kika lite då och då vart hundarna håller hus.Hoppas någon vet något gällande detta.. Hör med Peters elektronik i Boden, men jag hittar ingen där iaf. Kan ju finnas andra som fungerar iphone. http://www.peters.se/
Publicerat Augusti 25, 201015 yr Vad jag hört så finns det inte klart något program till varken Iphone eller Android telefoner från tracker än. Men det jobbas säkerligen på detta. De andra pejlarna kan jag inte svara på men det borde ha framkommit i reklamerna om de varit FÖRST med program till Iphone eller Android...
Publicerat Februari 13, 201115 yr Vad jag hört så finns det inte klart något program till varken Iphone eller Android telefoner från tracker än. Men det jobbas säkerligen på detta. De andra pejlarna kan jag inte svara på men det borde ha framkommit i reklamerna om de varit FÖRST med program till Iphone eller Android... Tracker har ju med en dåres envishet hållit fast med att det är Symbian-telefoner som gäller. Kanske hänger ihop med att företaget har sitt ursprung i vårt östra grannland. Men nu verkar ju även Nokia ge upp Symbian, iaf vad det gäller Smartphones. Vore intressant om Tracker själva kunde släppa info om hur dom ser på sin framtid. Batteri-tid är säkerligen en utmaning både vad gäller Iphone och Android.