Publicerat Augusti 26, 201015 yr Jag tycker det är lite jobbigt med såna här trådar så här års!Just nu är det ju knappast läge att hänga köttet ute. Får se om man kan hålla sig eller om man bygger en sån där kupe värmar låda... // Henrik Stackars dig!
Publicerat September 2, 201015 yr Tjena Kimmo! Du kan ju snöra ut ett foto på slidan till min kniv om det inte är försent.
Publicerat September 2, 201015 yr Säger bara en sak om kniven, läckert..... Säger bara en sak om köttet, läckert.....
Publicerat September 2, 201015 yr Författare Tackar. Det blir svårt att lägga upp fotot på slidan då den redan är påväg till dig. Det blir att du får ta fotot Kniven är framme hos dig imorgon.
Publicerat September 2, 201015 yr Jag vill gärna se bilder med slidan o allt så du får gärna fota o lägga ut Herr lsjonsson /Eas
Publicerat September 3, 201015 yr Tackar.Det blir svårt att lägga upp fotot på slidan då den redan är påväg till dig. Det blir att du får ta fotot Kniven är framme hos dig imorgon. Tack kompis!
Publicerat September 3, 201015 yr Jag vill gärna se bilder med slidan o allt så du får gärna fota o lägga ut Herr lsjonsson /Eas Ok! Det kan jag väl göra!
Publicerat September 3, 201015 yr Tack Kimmo för kniven! Nu är den i Kalix och i mina händer och jag hanterar den ligga ömt som man hanterar och smeker en kvinna. Ni som vill se slidan får göra det nu. Tack än en gång och jag ska uppfylla min del av bytesaffären framåt vårkanten med resterande del av köttet.
Publicerat September 3, 201015 yr Såg denna kniv live i dag och kan säga den är riktigt snygg Riktigt bra hantverk av kimmo
Publicerat September 3, 201015 yr Han e rätt så duktig den där Kimmo Ja, man blir en aning sotis på hans hantverkskunnigheter.
Publicerat September 3, 201015 yr Såg denna kniv live i dag och kan säga den är riktigt snygg Riktigt bra hantverk av kimmo Tjena! Det är ett otroligt fint hantverk som han har åstadkommit, men det har ju tagit lite tid för honom också med tanke på vad han ska få i gengäld. Tack för en trevlig pratstund i Töre över en kopp kaffe. Jag hoppas att du blir nöjd med vad du fick med dig upp till Ökx. Njut nu ordentligt!
Publicerat September 3, 201015 yr Tjena!Det är ett otroligt fint hantverk som han har åstadkommit, men det har ju tagit lite tid för honom också med tanke på vad han ska få i gengäld. Tack för en trevlig pratstund i Töre över en kopp kaffe. Jag hoppas att du blir nöjd med vad du fick med dig upp till Ökx. Njut nu ordentligt! Ja du det är redan provsmakat och var kanon gott Riktigt bra Men får avnjuta senare resten med någon öl till Tack sj för en trevlig pratstund
Publicerat September 3, 201015 yr Ja du det är redan provsmakat och var kanon gott Riktigt bra Men får avnjuta senare resten med någon öl till Tack sj för en trevlig pratstund Tack för ditt omdömme! Gör så och njut av det ordentligt! Vi hade nog kunnat surrat en bra stund till om ditt och datt.
Publicerat September 3, 201015 yr Skulle nästan ge bort torkat kött från min egen kropp för en sådan kniv... Oerhört vacker Kimmo och ett grattis till dig isis!
Publicerat September 3, 201015 yr Tack för ditt omdömme! Gör så och njut av det ordentligt! Vi hade nog kunnat surrat en bra stund till om ditt och datt. Man är nog rätt bra på surra
Publicerat September 3, 201015 yr Den var ju riktigt snygg ! Grattis till den fina byteshandeln lsjonsson och även Kimmo /MVH Eas
Publicerat September 3, 201015 yr Skulle nästan ge bort torkat kött från min egen kropp för en sådan kniv... Oerhört vacker Kimmo och ett grattis till dig isis! Tack! Den kostade mig en förmögenhet i form av torkat kött men det var den ju värld.
Publicerat September 3, 201015 yr Den var ju riktigt snygg ! Grattis till den fina byteshandeln lsjonsson och även Kimmo /MVH Eas Tack!
Publicerat September 5, 201015 yr Författare Tackar själv isjonsson. Kul att du tyckte om den, då är jag nöjd. Köttet vet du att jag är kalas nöjd med sen innan Ta hand om kniven så tar den hand om dig i många år framöver. Vill du sen någon gång att gör en service på kniven så gör jag det utan kostnad för dig kompis mvh Kimmo
Publicerat September 5, 201015 yr Hej Kimmolilja ! Vill bara kolla att du fått mitt PM ? Detta med meddelande är inte min starka sida ! MGH
Publicerat September 5, 201015 yr Författare Hej Kimmolilja !Vill bara kolla att du fått mitt PM ? Detta med meddelande är inte min starka sida ! MGH Hej , Har fått meddelandet och det har du också fått. Ska ordna din beställning så fort jag hinner. mvh Kimmo Lilja
Publicerat September 5, 201015 yr Hej ,Har fått meddelandet och det har du också fått. Ska ordna din beställning så fort jag hinner. mvh Kimmo Lilja