Publicerat Mars 21, 201115 yr Nu ska jag sätta mig på soff locket o karva ett par bitar. mmm Gör så kompis! Smaklig måltid!
Publicerat Mars 22, 201115 yr Författare Känns mycket bättre o det är skönt. Molande mag värk finns kvar men det får man nog stå ut med ett par dagar innan allt blir återställt. Har ätit en del tok gott torkat kött o tror att det är det som har gjort allt bättre :-)
Publicerat Mars 22, 201115 yr Känns mycket bättre o det är skönt. Molande mag värk finns kvar men det får man nog stå ut med ett par dagar innan allt blir återställt. Har ätit en del tok gott torkat kött o tror att det är det som har gjort allt bättre :-) Torkat kött botar många sjukdomar. Det låter bra kompis att du är på bättringsvägen. Torkat kött är väl en undermedicin som har kommit från Lappmarkerna.
Publicerat Mars 25, 201115 yr Om Kimmo vill ha.... ....så är det ett paket med fällhornet från i höstas som jag hittade. 4-pinnars skovel på en sida. Du kan ju se om det går att anv. till buköppnaren en del av det iaf.
Publicerat Mars 25, 201115 yr Författare Själv klart tackar. Finns säkert delar som går att använda :-)
Publicerat Mars 25, 201115 yr Själv klart tackar. Finns säkert delar som går att använda :-) Varsågod! Det gör det säkert!