Publicerat Augusti 25, 201015 yr Hur lägger jag upp ett foto så det syns i forum och i den lilla rutan där det står om man är ekorrjägare, bloggare, jägare m.m?? Helt omöjligt att hitta!
Publicerat Augusti 25, 201015 yr Tryck på "Mina kontroller" här ovanför, samt efter det tryck på "Ändra personlig bild" i kolumnen till vänster. Den funktionen ligger undre "Personlig profil".
Publicerat Augusti 25, 201015 yr Författare Tryck på "Mina kontroller" ovan samt efter det tryck på "Ändra personlig bild" i kolumnen till vänster. det är ju bara profil bilden.. Det är inte den som visas i forum m.m
Publicerat Augusti 25, 201015 yr Tack för hjälpen Vilken otrolig kunskap vi har här, eller hur? Tillsammans är vi oslagbara!
Publicerat Oktober 4, 201015 yr varför kan jag inte ändra min avatar permanent??? ibland hoppar den nya in men rätt var det är kommer den gamla upp igen??? vad gör jag för fel??
Publicerat Oktober 4, 201015 yr varför kan jag inte ändra min avatar permanent??? ibland hoppar den nya in men rätt var det är kommer den gamla upp igen??? vad gör jag för fel?? Den ligger i din lokala cache i din browser. Händer det igen så trycker du bara ctrl+r så laddar du om allt content.
Publicerat Oktober 4, 201015 yr Den ligger i din lokala cache i din browser.Händer det igen så trycker du bara ctrl+r så laddar du om allt content. *s* ja jag försår inte ett ord av vad du säger det enda jag förstod är ctrl+r så det ska jag göra