Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Glad husse!

Featured Replies

Publicerat

Idag trillade poletten ner för ungtiken! Har tidigare haft ganska många älgkontakter men mest drivit med skall upp till 10 min, troligtvis pga sken. Släppte idag på em. Upptag på en fjoling efter en kvart och sen gångstånd och fast stånd i 1,5 tim. Jag hamnade på efterkälken och hann tyvärr inte in på det sista ståndet och då släppte hon och kom tillbaka. Husse har fortfarande ett leende på läpparna! ^_^ Det var som en helt annan hund. Riktig roligt! Längtar inte mindre till jakten efter detta. Dax att köpa ny antenn till Astron.

/ Lars och Wilma

Publicerat
Idag trillade poletten ner för ungtiken! Har tidigare haft ganska många älgkontakter men mest drivit med skall upp till 10 min, troligtvis pga sken. Släppte idag på em. Upptag på en fjoling efter en kvart och sen gångstånd och fast stånd i 1,5 tim. Jag hamnade på efterkälken och hann tyvärr inte in på det sista ståndet och då släppte hon och kom tillbaka. Husse har fortfarande ett leende på läpparna! ^_^ Det var som en helt annan hund. Riktig roligt! Längtar inte mindre till jakten efter detta. Dax att köpa ny antenn till Astron.

/ Lars och Wilma

Grattis till dig/er :o

Publicerat

fan va skönt när man märker att hunna börjar fatta poängen ^_^ Håller själv på att jaga in min finnspets.

  • 3 weeks later...
Publicerat
  • Författare

Igår stöp första älgen för unghunden. Gångstånd som gick förbi en passkytt. Härligt att få nåt skjutet efter all torrträning. Ännu gladare husse! :rolleyes:

/ Lars

Publicerat
Igår stöp första älgen för unghunden. Gångstånd som gick förbi en passkytt. Härligt att få nåt skjutet efter all torrträning. Ännu gladare husse! :rolleyes:

/ Lars

Stort grattis!! vet hur det känns, i torsdags fm blev det skjutet ett hondjur på ståndskall av en passkytt för min unghund :lol: man vill liksom aldrig sluta le...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

Användare som läser detta 0

  • Inga registrerade användare tittar på detta sida.

Account

Navigation

Sök

Sök

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.