Publicerat Augusti 26, 201015 yr Idag trillade poletten ner för ungtiken! Har tidigare haft ganska många älgkontakter men mest drivit med skall upp till 10 min, troligtvis pga sken. Släppte idag på em. Upptag på en fjoling efter en kvart och sen gångstånd och fast stånd i 1,5 tim. Jag hamnade på efterkälken och hann tyvärr inte in på det sista ståndet och då släppte hon och kom tillbaka. Husse har fortfarande ett leende på läpparna! Det var som en helt annan hund. Riktig roligt! Längtar inte mindre till jakten efter detta. Dax att köpa ny antenn till Astron. / Lars och Wilma
Publicerat Augusti 26, 201015 yr Idag trillade poletten ner för ungtiken! Har tidigare haft ganska många älgkontakter men mest drivit med skall upp till 10 min, troligtvis pga sken. Släppte idag på em. Upptag på en fjoling efter en kvart och sen gångstånd och fast stånd i 1,5 tim. Jag hamnade på efterkälken och hann tyvärr inte in på det sista ståndet och då släppte hon och kom tillbaka. Husse har fortfarande ett leende på läpparna! Det var som en helt annan hund. Riktig roligt! Längtar inte mindre till jakten efter detta. Dax att köpa ny antenn till Astron./ Lars och Wilma Grattis till dig/er
Publicerat Augusti 26, 201015 yr fan va skönt när man märker att hunna börjar fatta poängen Håller själv på att jaga in min finnspets.
Publicerat September 14, 201015 yr Författare Igår stöp första älgen för unghunden. Gångstånd som gick förbi en passkytt. Härligt att få nåt skjutet efter all torrträning. Ännu gladare husse! / Lars
Publicerat September 14, 201015 yr Igår stöp första älgen för unghunden. Gångstånd som gick förbi en passkytt. Härligt att få nåt skjutet efter all torrträning. Ännu gladare husse! / Lars Stort grattis!! vet hur det känns, i torsdags fm blev det skjutet ett hondjur på ståndskall av en passkytt för min unghund man vill liksom aldrig sluta le...
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.