Publicerat Augusti 29, 201016 yr Är detta nån som hänger här på forumet eller vet mer om det inträffade? http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/i...ticle7691677.ab Tur att hunden inte blev mer skadad!
Publicerat Augusti 29, 201016 yr Såg också detta, är mest nyfiken på hur hunden klarade sig, är det en skyddsväst man ser och i så fall hur klarade den betten osv? Oavsett så hade han en j***a tur.
Publicerat Augusti 29, 201016 yr Såg också detta, är mest nyfiken på hur hunden klarade sig, är det en skyddsväst man ser och i så fall hur klarade den betten osv? Oavsett så hade han en j***a tur. Tror västen är en Contact pejl väst. Det jag reagerar på är att dels han inte gör något för att parera utfallen, och dels att han bara står kvar efter flera anfall utan att vara mer på sin vakt.
Publicerat Augusti 30, 201016 yr Författare Såg också detta, är mest nyfiken på hur hunden klarade sig, är det en skyddsväst man ser och i så fall hur klarade den betten osv? Oavsett så hade han en j***a tur. Om du ser hela klippet så berättar han ju att hunden inte ens behövde åka till vet. utan hade bara ett litet sår på benet. Tror västen är en Contact pejl väst. Det jag reagerar på är att dels han inte gör något för att parera utfallen, och dels att han bara står kvar efter flera anfall utan att vara mer på sin vakt. Tror att det var hundens lugn som gjorde att han inte fick mer stryk. Att reta upp katten hade förvärrat det hela ofantligt.
Publicerat Augusti 30, 201016 yr Om du ser hela klippet så berättar han ju att hunden inte ens behövde åka till vet. utan hade bara ett litet sår på benet.Tror att det var hundens lugn som gjorde att han inte fick mer stryk. Att reta upp katten hade förvärrat det hela ofantligt. Det sämsta hunden kunde göra vore säkert att visa rumpan... Annars vet jag inte riktigt vad som är så märkligt? OK att få det på film är ju lite udda. Men det här är nog inget ovanligt möte. Jag vet flera jämthundar som verkligen gillar att driva toffskatter. Och att katten "tar emot" ibland får man nog räkna med. // Henrik