Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Älghund attackerad av lodjur.

Featured Replies

Publicerat

Såg också detta, är mest nyfiken på hur hunden klarade sig, är det en skyddsväst man ser och i så fall hur klarade den betten osv?

Oavsett så hade han en j***a tur.

Publicerat
Såg också detta, är mest nyfiken på hur hunden klarade sig, är det en skyddsväst man ser och i så fall hur klarade den betten osv?

Tror västen är en Contact pejl väst. Det jag reagerar på är att dels han inte gör något för att parera utfallen, och dels att han bara står kvar efter flera anfall utan att vara mer på sin vakt.

Publicerat
  • Författare

Om du ser hela klippet så berättar han ju att hunden inte ens behövde åka till vet. utan hade bara ett litet sår på benet.

Tror västen är en Contact pejl väst. Det jag reagerar på är att dels han inte gör något för att parera utfallen, och dels att han bara står kvar efter flera anfall utan att vara mer på sin vakt.

Tror att det var hundens lugn som gjorde att han inte fick mer stryk. Att reta upp katten hade förvärrat det hela ofantligt.

Publicerat
Om du ser hela klippet så berättar han ju att hunden inte ens behövde åka till vet. utan hade bara ett litet sår på benet.

Tror att det var hundens lugn som gjorde att han inte fick mer stryk. Att reta upp katten hade förvärrat det hela ofantligt.

Det sämsta hunden kunde göra vore säkert att visa rumpan...

Annars vet jag inte riktigt vad som är så märkligt? OK att få det på film är ju lite udda. Men det här är nog inget ovanligt möte. Jag vet flera jämthundar som verkligen gillar att driva toffskatter. Och att katten "tar emot" ibland får man nog räkna med.

// Henrik