Publicerat Augusti 29, 201015 yr Hej ! Har hitills iår knappt funnits nå sjöfågel att jaga alls där jag har mina jaktmarker i kalix:(. Är nu i behov av sjöfåglar för att träna hunden på det inför kommande jaktprov. (Mest blivit kråka och mås på sistonde). Svara på tråden eller PM:a gärna mig ifall du har fågel att sälja eller vet någon här i norr som säljer frysta fåglar för träning! Tack på förhand ! /Petter
Publicerat Mars 8, 201115 yr Hej Om det fortfarande är aktuellt så kolla med Anita eller Anders på Duck Tails kennel i Töre... De kanske kan hjälpa dig eller tipsa vidare var du kan söka i de trakterna... www.ducktails.se/
Publicerat Mars 10, 201115 yr Författare Hej Om det fortfarande är aktuellt så kolla med Anita eller Anders på Duck Tails kennel i Töre... De kanske kan hjälpa dig eller tipsa vidare var du kan söka i de trakterna... www.ducktails.se/ Hej ! Jag fick ett litet uppsving med sjöfågelskyttet så det löste sig med fågel under hösten Men tack för tipset i alla fall !